Кого немає на виставці, того немає на ринку

0

Цього року через карантинні обмеження світова виставкова діяльність була поставлена на паузу, а бізнес залишився без одного з найефективніших інструментів маркетингу і просування своєї продукції – виставок.

При всій привабливості онлайн-рішень, які набули популярності в останні роки та стали особливо актуальними в «карантинний період» (вебінари, дистанційне навчання, online-екскурсії, кібер-галереї та музеї, відеоогляди техніки та тест-драйвів), до реалізації online-формату виставок усі ставляться з обережністю.

Але впровадження online-формату має свої переваги:

  • Учасникам та організаторам не треба вкладати великий бюджет на організацію та участь;
  • є можливість розширити асортимент продукції, представлений на заході, та уникнути ймовірності його пошкодження при транспортуванні;
  • загальна економія часу на підготовку;
  • участь може взяти будь-яка компанія, незалежно від географічної локації.

Водночас технічні недоліки – непотужний сервер online-платформи та «слабкий» інтернет у ваших користувачів (відвідувачів) – можуть стати на заваді навіть найцікавішому заходу.

Слід зазначити головне – «віртуальна» виставка не зможе замінити собою «традиційну», адже основою бізнесу є довіра. А вона виникає між партнерами лише при особистому спілкуванні. Таким чином відвідувачі мають можливість особисто оцінити товар, «потримати його в руках», випробувати, а можливість порівняння продуктів робить їх переваги більш очевидними і дозволяє клієнтам зробити обґрунтований вибір. Тож виставки спрощують і прискорюють прийняття рішення про покупку. Також на можна отримати відповіді на всі питання по продукції безпосередньо від підприємств-виробників та домовитися про кращу знижку, «поторгуватися» та  отримати емоційне задоволення від відвідування.

У свою чергу, учасники можуть заявити про себе як про успішну компанію, вивчити ринок і конкуренцію на ньому, оцінити маркетинговий потенціал підприємства, отримати зворотній зв’язок від клієнтів, ініціювати створення бізнес-альянсів та знайти нових байєрів, прискорити процес продажів безпосередньо на виставці, отримати додаткову рекламу в мас-медіа.

У цілому «класичні виставки», на відміну від online-заходів,  мають мультисенсорний вплив на всіх учасників заходу, а «нейтральна територія» створює більш комфортні умови для спілкування.

Що стосується online-виставок, то в майбутньому вони зможуть стати  лише логічним доповненням до традиційних виставкових заходів.

Виставка «AGROEXPO» буде проходити традиційно з 30 вересня по 3 жовтня. Із більш детальною інформацією про те, як прийняти участь чи відвідати захід, ви можете ознайомитися за посиланням: https://www.ukragroexpo.com