“Укролії” в ЄС – бути

0

Компанія «Укролія» представила свою продукцію на виставці Anuga в Німеччині. Представники Східної Європи зацікавились українською соняшниковою олією, а компанії із США і Нідерландів проявили інтерес до фасованої органічної продукції під брендом GARNA organica.

Як повідомляє AgroPortal.ua., про це розповіла керівник відділу ЗЕД ТОВ «Укролія» Тетяна Прокопенко.

«Європейський клієнт прекрасно знайомий з високоолеіновою олією і всіма її перевагами. На виставці Anuga більшу кількість запитів на співпрацю ми отримали в цьому напрямку від компаній-представників, як рітейлу так і сегмента HoReCa, країн Східної Європи: Чехія і Польща. Відвідувачі нашого стенду були зацікавлені в закупівлях професійної кулінарної олії, так як сьогодні великою популярністю користується їжа, приготована з використанням обсмажування інгредієнтів: м’ясні страви, хрустка картопля, WOK страви», – стверджує Тетяна Прокопенко.

Відповідно до її слів, високоолеінова соняшникова олія становить основу професійної кулінарної олії EFFO. Вона багата на олеїнову кислоту, що допомагає регулювати рівень холестерину в людському організмі. Завдяки своїм якостям олія EFFO є стійкішою до окислення і здатна витримувати інтенсивні цикли смаження краще, ніж інші олії, тому вона безпечна для здоров’я.

У компанії «Укролія» зазначають, що виставка Anuga показала, що головним для клієнта є цінова пропозиція, а не наявність сертифікатів відповідності якості або авторський дизайн упаковки.

«Ми вже маємо досвід участі в Anuga і для нас участь в міжнародних виставках є важливим іміджевим ходом. Ми прагнемо об’єднати екологічність, прозорість і людяність, як стиль життя компанії «Укролія». Впроваджуємо технології і рішення, які дозволяють нам розвивати бізнес, піклуватися про здоров’я людей і навколишній світ, що дозволить створити позитивний образ України і української продукції на зовнішньому ринку, зокрема Європи», – наголошує пані Тетяна.