ТОП-5 ознак того, що ваша агрокомпанія готова до експорту

0

Національний консультант Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Панкратов під час виступу на Першій конференції з циклу «Збільшення прибутків в агробізнесі» назвав ТОП-5 критеріїв готовності агрокомпанії до експорту.

Про це повідомляє організатор заходу – агромедіа агенція SAPIENZA.

Пан Андрій, враховуючи досвід ФАО, пояснив представникам агробізнесу, коли саме треба замислюватися про початок експорту.

Він виділив такі основні критерії:

  1. Наявність обсягів для експорту – від 100 тис. дол. на рік.
  2. Знання англійської мови.
  3. Наявність у компанії спеціаліста зі знаннями та досвідом експорту.
  4. Створення веб-сайту компанії англійською.
  5. Наявність сертифікатів безпеки та якості.

Спеціаліст ФАО стверджує, якщо агробізнес відповідає вищеназваним критеріям, то вже можна починати вибирати цільову країну, вивчати її ринок, адаптувати експортну пропозицію до вимог обраного ринку та, власне, підготовляти ресурси компанії і процеси до здійснення експорту.

Також він відзначив, що протягом останніх 4 років експорт аграрної продукції з України постійно зростає – у середньому на 9% за рік.

Крім того, Андрій Панкратов пояснив, що за останні роки географічна структура експорту змінилася. До 2014 р. Його значна частина  спрямовувалася до Росії, але зараз цього напрямку немає.

«Зростання експорту відбувається за рахунок інших країн світу, і Україна в останні роки активно відкриває нові ринки збуту. За підсумками 2018 р. 43% українського обсягу агроекспорту надійшло до країн Азії, 32% – до ЄС, 13% – до країн Африки, 10% – до пострадянських країн та 2% до інших країн світу», – розповів консультант ФАО.