1 квітня асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” спільно з агенцією UCABevent та освітньою програмою “Агрокебети” проведуть онлайн-семінар “Маркетинг в агробізнесі: роль та зміни під час кризи”.
Під час онлайн-семінару будуть обговорювати:
☑️ Навіщо маркетинг з’явився в агробізнесі та яку роль відіграє?
☑️ Які інструменти використовувалися до цього і що змінилося з кризою?
☑️ Антикризові інструменти маркетингу.
☑️ Нова ера маркетологів. Які навички потрібні “новим” маркетологам в кризу і після неї?
☑️ Чи остаточне “помре” класичний маркетинг під час кризи?
☑️ Де взяти натхнення маркетологам?
У ролі спікерки виступить директорка з маркетингу LNZ Group, менторка освітньої програми “Агрокебети” Юлія Каменєва.
Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації: http://bit.ly/UCABonline_0104