Для холдингу AgroGeneration перші десять років – саме час підбити підсумки. А вони вельми оптимістичні. За десятиліття холдинг накопичив загальний земельний банк близько 120 тис. га у п’яти областях – Житомирській, Сумській, Харківській, Тернопільській та Львівській і забезпечив роботою майже 1500 працівників. Про це керівництво компанії розповіло журналістам.
Потужності виробництва компанії сягають 390 тис. т, зберігання – понад 240 тис. т. Вирощують пшеницю, ячмінь, кукурудзу, горох, сою, соняшник та ріпак й експортують зерно в низку країн на Сході та Півдні земної кулі.
Компанія AgroGeneration створена 2007 р. французьким бізнесменом Шарлем Бегбедером. Акції компанії вперше було розміщено на альтернативному майданчику Alternext фондової біржі NYSE Euronext у березні 2010 року. У жовтні 2013 р. відбулося злиття AgroGeneration та агрохолдингу Harmelia, створеного фондом SigmaBlayzer. Нині у вільному обігу перебуває 31% акцій AgroGeneration.
«Ми тут на довго, – запевняє президент AgroGeneration Джон Шморгун. – Ми вбачаємо в Україні потужного експортера і галузь, у якій ми працюємо – найперспективніша». Однією з ключових складових успіху холдингу, на його думку, є команда.
Секрети успіху доволі прості: турбота про землю та людей, прозорість і чесність відносин, інноваційність та нові підходи до ведення бізнесу, професіоналізм і, звичайно, відданість спільній справі.
Компанія не боїться експериментувати – весь час випробовує нові сорти та системи захисту для культур, плідно співпрацюючи з мультинаціональними компаніями-постачальниками. Щороку агрохолдинг проводить більш ніж 300 випробувань на своїх полях.
AgroGeneration має спільний проект із FAO щодо відновлення лісосмуг для боротьби з ерозією ґрунту, постійно аналізує показники родючості ґрунту, проводить контроль за екологічним станом земель. До слова, агрохолдинг вирощує лише не генномодифіковані сорти сої.
Компанія повсякчас проводить навчання та тренінги для своїх працівників, а цього року холдинг почав співпрацювати з трьома аграрними університетами, задля того, аби підготувати молодих спеціалістів і допомогти їм знайти хорошу роботу.
Звісно, не обходиться і без передових технологій. AgroGeneration активно інвестує кошти в інтелектуальний капітал, розвиваючи новітні програмні системи для управління та поліпшення виробничих процесів.
Завдяки такому комплексному підходу до ведення бізнесу можна впевнено дивитися в майбутнє. У планах компанії і збільшення земельного банку, і нарощування об’ємів виробництва та експорту.
Але найголовніший ключ до нових здобутків – це звичайно ж спільне бачення мети, впевненість кожного співробітника в тому, що він є частиною величезного механізму під назвою – AgroGeneration, що він є частиною команди, – запевняє топ-менеджмент холдингу.
«Я завжди намагаюся спілкуватися з людьми особисто. Я певен, що всі в нашій команді розуміють, що наша сила в тому, що люди відчувають себе частиною команди, розуміють, що їх чують. Спілкування – це найголовніше», – говорить Джон Шморгун.
Своєю чергою хочеться побажати AgroGeneration нових звершень, нових цілей та нових можливостей для їх досягнення! З Днем народження!
Олена Нінуа, Agroexpert