Фактори для успішного експорту від Ольги Трофімцевої

0

Під час XVI Міжнародної конференції «Овочі та Фрукти України 2019. Експортний прорив» екс-в.о. Міністра аграрної політики та продовольства України, експерт із зовнішніх ринків Ольга Трофімцева поділилася своїм досвідом в експорті агропродукції та розповіла, яке майбутнє чекає українських виробників на зовнішніх ринках.

«Сьогодні переважна більшість української агропродукції виробляється особистими господарствами населення і лише невеличка частина – комерційні виробники, які займаються цим професійно. Це накладає свій відбиток на галузь в цілому і на збут внутрішнього ринку зокрема, а також на те, яким чином у нас відбувається експорт. Особисто я, працюючи в МінАПП, розглядала цю галузь як перспективну на зовнішніх ринках в тому числі», – зазначила пані Ольга.

Екс-міністерка виділила три найголовніших фактори успішного експорту, які вона визначила для себе під час роботи в Міністерстві аграрної політики та продовольства України.

«Перший надзвичайно важливий фактор успішності продукції – якість. Якість вашої продукції має бути вашою фішкою.

Другий фактор – це ціна. Зрозуміло, що є конкуренція, особливо в преміум-сегменті і за кожен цент або півцента ціни товару на ринку йде справжня боротьба. Тому з самого початку потрібно рахувати на скільки ви будете конкурентними на тому, чи іншому ринку з точки зору ціни, враховуючи витрати на логістику, можливі витрати на страхування і тому подібне. Третій фактор – це регулярність постачання товарних партій продукції та їх формування. До України європейський ринок відноситься з засторогою в цьому питанні», – зазначила Ольга Трофімцева.

Відповідно до її слів, протягом найближчих 5 років українським виробникам треба буде працювати над своєю репутацією на зовнішніх ринках.

«Потім репутація буде працювати на нас і  тоді нам буде легше працювати на зовнішніх ринках» – підсомувала Трофімцева.

За матеріалом UkraineFood.org