Два важливі рішення для бізнесу від Уряду

0

12 лютого Кабінет Міністрів дав старт електронній акцизній марці та затвердив нормативну базу для розблокування реалізації Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».

Уряд затвердив зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Ще у 2018 році через електронний кабінет платника податків намагалися перевести процедуру замовлення марок в електронний вигляд, але технічно це не здійснювалось. Передбачають зміни в реквізитах й у дизайні марки. Новий формат марки запроваджується з 1 травня 2020 року й міститиме, окрім звичайних реквізитів, код ЄДРПОУ і ще два коди – QR та штрих код, у які буде зашита вся наявна на марці інформація. Представники бізнесу, зазначають у Європейській бізнес асоціації, вітають таке рішення Уряду й сподіваються на подальші кроки щодо спрощення ведення бізнесу.

Також в електронній формі планується запровадити відкриті реєстри – операторів, органів сертифікації та органічного насіння і садивного матеріалу та встановити порядок їх ведення. Відповідні положення містить затверджена Постанова Кабміну «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, Державного реєстру органів сертифікації у сфері органічного виробництва та обігу органічної продукції, Державного реєстру органічного насіння і садивного матеріалу».

У ЄБА наголошують, що до порядку денного були включені й інші важливі ініціативи, на прийняття яких очікує бізнес. Це впровадження можливості для роботодавця подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу до податкових органів засобами електронного зв’язку, зміни до процедури погодження актів КМУ, а саме проведення міжвідомчих консультацій з прогнозуванням впливів проектів нормативно-правових актів, попередній розгляд розбіжностей на адміністративному рівні для спрощення та прискорення процедури погодження й швидшого внесення змін.

“Ми дякуємо Уряду за постійний діалог з бізнесом та прийняття важливих для підприємців рішень. Сподіваємося на увагу до тих питань, які все ще очікують розгляду, та якнайшвидше їх прийняття,” – додають у ЄБА.