В Україні розробляють парасольковий бренд для експорту продукції малого та середнього бізнесу

0

ПРООН розпочинає розробку та запуск експортно-орієнтованого парасолькового бренду для сільськогосподарських мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) та підприємств харчової промисловості у партнерстві з ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC)».

Про це повідомляє команда проекту «Побудова кращого майбутнього: Відновлення ММСП України після COVID у напрямку посилення стійкості та сталого розвитку.

Зазначається, що ініціатива впроваджується в рамках проєкту ПРООН «Побудова кращого майбутнього: Відновлення ММСП України після COVID у напрямку посилення стійкості та сталого розвитку» у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», Дія.Бізнес.

Маркетингова практика парасолькового брендування передбачає використання однієї торгової марки для продажу кількох товарів від різних виробників. Протягом наступних чотирьох місяців в межах роботи над ініціативою у партнерстві з обраним бізнес-об’єднанням планується визначення пілотних категорій товарів та ринку, розробка концепції бренду, експортної стратегії та плану управління парасольковим брендом, а також організація зустрічі українських ММСП із потенційними партнерами на цільовому ринку.

Щонайменше 30 українських ММСП — у половині з яких керують жінки — завдяки парасольковому бренду здобудуть низку переваг: заявлять про вищу якість продукції, зменшать ризики та різні бар’єри, отримають синергетичну економію за рахунок рекламних, логістичних, транспортних та інших операційних  витрат. А бізнес-об’єднання, що адмініструватиме цей парасольковий бренд, далі працюватиме на довгостроковий потенціал, розвиватиме управлінські та допоміжні бізнес послуги для членів-ММСП, забезпечуватиме прихильність до експорту під парасольковим брендом.

Заступниця Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан зазначила, що у межах національного проєкту з розвитку підприємництва Дія.Бізнес Мінцифра допомагає малим і середнім підприємцям, зокрема, зі сфери сільського господарства.

«Це і освітні події, і консультативна допомога, і інфраструктурна підтримка. Підтримка з боку держави сприяє розвитку українського експорту. Наприклад, експорт зерна з України зріс на чверть за першу половину 2021 року, а загалом експорт товарів з України зріс на третину. Тому ми повністю підтримуємо розробку парасолькового бренду для експорту с/г продукції малого та середнього бізнесу як ще один крок назустріч вітчизняним експортерам», – сказала вона.

Згідно з результатами дослідження ПРООН щодо соціально-економічних наслідків COVID-19 на бізнеси та домогосподарства в Україні, проведеним у співпраці зі структурою ООН Жінки та Продовольчою та сільськогосподарською організацією ООН, криза сильніше вплинула на жінок, які є власницями бізнесу: 79% підприємниць повідомили про негативні наслідки кризи порівняно з 68% чоловіків. Тому пріоритетна увага в рамках ініціативи надаватиметься ММСП сільськогосподарського та суміжних секторів, які спрямовують свій бізнес на поліпшення стійкості та сталого розвитку – з акцентом на підприємства, якими володіють чи керують жінки.