“Укрзалізниця” відстає від розвитку зернового бізнесу

0

“Укрзалізниця” є найслабшою ланкою в ланцюжку вітчизняної зернової логістики, що стримує розвиток галузі в цілому.

Таку думку висловив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов, пише АПК-Інформ.

“Державна залізниця не встигає за розвитком бізнесу, і ніяких зрушень у напрямку державно-приватного партнерства не відбувається. У парламенті лежить законопроєкт про залізничний транспорт, але ніхто не збирається його приймати. Хоча запуск приватних поїздів на залізниці дозволив би вирішити багато проблем. Адже зараз державний монополіст нав’язує договірні відносини, які йому вигідні, і альтернативи немає», – зазначив голова асоціації.

Він відзначив той факт, що за роки незалежності “Укрзалізниця” не побудувала жодного зерновозу, зате активно будує піввагони для інших секторів економіки.

«Мабуть, там виробники настільки бідні, що не можуть собі дозволити побудувати вагони за свій рахунок, доводиться за рахунок бюджету (тобто наш з вами). А зерновики, мабуть, найбагатші, можуть і за власні гроші”, – додав Горбачьов.

“Щоб вирішити проблему, потрібно впустити на залізницю приватні поїзди. Не кажу, що зерновики повинні самі придбавати локомотиви, але з’являться приватні транспортні компанії, які подадуть вагони коли треба і доставлять в ті терміни, у які належить», – підсумував президент УЗА.