Експерти підрозділу BASF Agricultural Solutions під час Online Seed Forum – 2021 поділилися підсумками та прогнозами розвитку насіннєвого портфеля компанії.
Про це повідомляє прес-служба BASF.
Керівник бізнес-напряму насіння, гібридів та польових культур у регіоні Європи, Близького Сходу та Африки Тьєррі Мену зосередив увагу на минулому, нинішньому та майбутньому вкладі BASF у розвиток насіннєвого ринку України. Він зазначив, що передові науковці та селекціонери з усього світу (Канада, США, Франція, Австралія, Німеччина та Україна) десятки років працюють над новими гібридами й сортами, адаптованими до складного клімату та високоврожайними. Зокрема, це стосується таких напрямків як озимий ріпак (перша насіннєва пропозиція агродепартаменту в Україні), гібриди соняшнику та пшениці.
«Світовий ринок насіння щороку продовжує свій ріст на 6-7%. Україна – важливий гравець на ньому. Пшениця для місцевої економіки – одна з головних як експортних, так і внутрішніх культур. Однак, зважаючи на зміни клімату та нестабільні погодні умови, вирощувати її стає дедалі важче. Тому все більшого значення набуває якісне насіння з високим потенціалом та гарною врожайністю, яке за кілька років представить ринку компанія BASF», – наголосив Тьєррі Мену.
Керівник напрямку маркетингу насіння департаменту BASF Agricultural Solutions Тарас Костина у свою чергу сказав, що в Україні компанія пропонує насіння озимого та ярого ріпаку, соняшнику, а також веде роботу в напрямку гібридної пшениці.
«Для наших селекціонерів важливо, щоб культури були адаптовані до українських умов. Наприклад, для ярих культур цінними є посухостійкість та стійкість до стресових умов, а для озимого ріпаку та пшениці – зимостійкість», – прокоментував він.
Насіннєвий ринок України має значний потенціал для розвитку, вважають у BASF. По всьому світу зростає запит на вищі врожаї олійних та зернових культур без додаткового збільшення площ. Згідно з останнім звітом USDA, цьогоріч світове виробництво пшениці зросте до рекордних 776,8 млн тонн. І Україна в цьому процесі відіграє важливу роль.
«Якщо характеризувати минуле, сьогодення та майбутнє насіннєвого бізнесу BASF в Україні, то постачання якісних ЗЗР, с/г рішень та інноваційних технологій для збільшення прибутку – це про минуле й теперішнє. Майбутнє ж – за системним підходом, який поєднує в собі високоякісне насіння, потужний захист та цифрові рішення. Тому компанія працює над виведенням на ринок гібридів пшениці, які разом з якісними ЗЗР та інноваційними сервісами допоможуть аграріям сповна розкрити потенціал рослини й забезпечити високий врожай», – зазначив директор з маркетингу департаменту BASF Agricultural Solutions в Україні, Молдові та країнах Кавказу Матіас Хорш.