Україна збільшила експорт м’ясної продукції

0

Експорт продукції м’ясної групи в січні-вересні 2019 р збільшився в порівнянні з відповідним періодом 2018 року зі $ 479 млн до $ 531 млн – майже на 11%.

Про це повідомляє UkraineFood.org з посиланням на Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки».

Директор інституту, член-кореспондент НААН Микола Пугачов виділяє два фактори, завдяки яким відбуваються позитивні зрушення в експорті м’яса і субпродуктів.

«По-перше, позначається триває широка географічна диверсифікація і закріплення на нових ринках збуту після втрати російського. Якщо ще в 2015 році позиції основного імпортера українського м’яса і субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 року переважають поставки на ринки країн Європи і Азії», – пояснює фахівець.

За дев’ять місяців 2019 року найбільше продукції цієї групи – на $ 96 млн (18,1%) – імпортувала Саудівська Аравія. Нині ця країна утримує перше місце серед основних імпортерів вітчизняного м’яса.

Другим фактором, який впливає на збільшення експорту, є зростання вартості й обсягів поставок на зарубіжні ринки м’яса птиці.

За січень-вересень 2019 року вартість експорту м’яса птиці збільшилася на 15% в порівнянні з минулорічними показниками – з $ 381 млн до $ 439 млн. Обсяги експорту зросли з 244 тис. тонн до 303 тис. тонн.