Підсумки BASF Agricultural Solutions

0

31 жовтня відбулася щорічна конференція дистриб’юторів департаменту BASF Agricultural Solutions у форматі D-Club, під час якої презентували зміни до глобальної стратегії компанії, досягнення за попередній рік, нові продукти на сезон 2020 та оновлену комерційну політику.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Уже четвертий рік поспіль керівник департаменту Agricultural Solutions BASF в Україні, Молдові та країнах Кавказу Андрій Касьян збирає партнерів-дистриб’юторів BASF Agricultural Solutions для обговорення стратегічних цілей на наступний рік.

«У 2020 році ми підбиваємо підсумки співпраці з нашими партнерами по завершенні першого циклу трирічних контрактів. І я пишаюсь тим, що ми перша і єдина хімічна компанія, з якою дистриб’ютори погодились розділити відповідальність щодо спільного планування бізнесу в довгостроковій перспективі, – відмітив пан Андрій. – Я вдячний партнерам за успішне впровадження запропонованої моделі ведення бізнесу, яку буде пролонговано до 2023 року».

Дистриб’юторам показали нові продукти – гербіцид Стеллар® Плюс та фунгіцид Пріаксор™. Вони будуть запропоновані аграріям наступного року.

Стратегія BASF Agricultural Solutions спрямована на потреби аграріїв та забезпечення їх найсучаснішим насінням, інноваційними технологіями захисту та цифровими рішеннями для оптимізації ведення господарства.

До 2028 року BASF планує випустити понад 30 інновацій у всьому світі для забезпечення високих врожаїв, їх якості та сталого розвитку з максимальним потенціалом продажів понад 6 мільярдів євро.

«Насіннєвий бізнес – один з пріоритетних напрямків розвитку. Ми стрімко прагнемо трансформуватися від компанії-виробника засобів захисту рослин до постачальника інноваційних агарних рішень», – зазначив  Александр Ґердінг, віцепрезидент підрозділу BASF Agricultural Solutions в країнах Східної Європи.

Що стосується першої половини 2019 року, то підрозділ Agricultural Solutions збільшив продажі в порівнянні з періодом попереднього року на 38% – до 4,4 млрд євро. Операційний прибуток виріс на 23% – до 861 млн євро.н