За 2019 рік холдинг OKKO Group у рамках своєї форвардної програми з підтримки АПК надав сільськогосподарським виробникам понад 1 мільярд гривень матеріально-технічними ресурсами, що на 20% більше, ніж за попередній рік. Загальна вартість заявок за три повноцінні сезони напряму досягла 5 мільярдів гривень.
Про це повідомляє прес-служба холдингу.
«Суть форвардних угод полягає в тому, що ми надаємо аграріям пальне, мінеральні добрива, природний газ, інші товари чи пряме фінансування авансом, а розрахунок за них отримуємо сільськогосподарською продукцією, – пояснює генеральний директор аграрного напрямку OKKO Group Олександр Ніколенко. – У 2020 році ми маємо намір також надавати послуги зі зберігання, сушіння зернових культур на власних потужностях, організувати власну переробку олійних культур».
Щосезону кількість заявок на участь у форвардній програмі агронапряму OKKO Group зростає приблизно удвічі. Торік (включно з січнем 2020 року) від аграріїв надійшло близько 400 звернень. Більшість учасників форвардної програми ОККО – це дрібні й середні господарства з угіддями від 500 до 30 тисяч гектарів.
Як зазначає Олександр Ніколенко, аграріїв приваблює як гнучкість фінансових умов, так і оперативність ухвалення рішень та мінімум бюрократії. Експрес-аналіз потенційної угоди експерти ОККО здійснюють упродовж 1-2 днів, а для оформлення форвардного контракту достатньо тижня.
За 2019 рік OKKO Group реалізувала майже 1 мільйон тонн сільськогосподарської продукції. Понад 70% реалізовано за прямими експортними контрактами, решту продано на внутрішньому ринку. Основне місце у збутовій корзині посідають культури зернової групи – пшениця й кукурудза, у меншій мірі – олійні.
З метою максимально зручного забезпечення аграріїв мінеральними добривами холдинг облаштував три склади – у Вінницькій, Хмельницькій та Рівненській областях. Упродовж 2018-2019 років в OKKO Group створено власний парк автомобілів-зерновозів, інвестувавши в цей проект понад 100 мільйонів гривень. Сьогодні у ньому налічується 45 транспортних одиниць. Парк обслуговує як власні потреби холдингу, так і зовнішніх клієнтів.