Карантин гальмує проєкт із запуску приватної тяги

0

Після зняття карантинного режиму буде впроваджений проєкт наказу МІУ «Про затвердження Тимчасового положення про порядок допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування», який зараз знаходиться на фінальній стадії.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, пише agroportal.ua.

Генеральний директор директорату залізничного транспорту Міністерства інфраструктури Олександр Федоренко сказав, що наказ уже майже завершений, а комісія сформована.

«Роботу можна продовжити після зняття карантинного режиму. Оскільки в документі чітко відведені терміни щодо опрацювання певних документів. Враховуючи нинішню ситуацію, комісія не може зібратися й опрацювати всі запити через те, що члени комісії знаходяться на віддаленому режимі роботи», — пояснив пан Олександр.

Владислав Криклій зазначив, що питання тарифікації здійснення послуг приватними локомотивами буде вирішуватися на комісії.

«Це найбільш складне питання, тому що раніше ці складові не були відокремлені, і завданням комісії буде відокремити їх, щоб тарифікація адекватно працювала», — відмітив він.

Відповідно до його слів, «Укрзалізниця» зараз розглядає можливість зменшення вартості оренди вагонів, бо фактично приватний вагонний парк перемагає за ціною.

«Тобто «Укрзалізниця» суттєво недозавантажує свої вагони та втрачає гроші. Таку ж саму ситуацію ми матимемо з локомотивним парком, коли запрацює приватна тяга. Єдина складова залишиться, де буде сталий тариф, — інфраструктурна. Але там доволі проста модель розрахунку.

Що стосується вагонів і локомотивів, то це буде конкурентний ринок, і ніякого цінового регулювання не буде», — підсумував Криклій.