Валові збори й обсяги експорту зернових і олійних культур зростають. Через це з`являється питання логістики цих вантажів:
«Подальше зростання обсягів врожаїв стає залежним від логістики, яка зараз перебуває в статусі «наздоганяючої», — зазначають у компанії Zernovoz.ua.
Зараз відбувається поступове перенесення вантажообігу експортних маршрутів на автотранспорт. Причиною цьому є те, що, по-перше, залізниця вже досягла максимуму в перевезенні зернових. А по-друге, тарифи на перевезення зросли.
У той же час автотранспорт має низький рівень організації, адже представлений великою кількістю підприємств, у автопарку яких налічують 2-5 вантажівок. Тому цей сегмент бізнесу не має великого лобі, щоб організувати правила гри і просувати важливі рішення у Верховній Раді.
Аби стимулювати розвиток сегмента автомобільних перевезень, компанія Zernovoz.ua пропонує втілити такі кроки:
- увести тристоронню відповідальність вантажовідправника, перевізника та вантажоодержувача, щоб перемогти перевантаження;
- увести ІТ рішення для покращення доступу до ринку автомобільних перевезень;
- увести цивілізований облік і контроль черг на елеваторах та в портах;
- увести гарантії й відповідальності всіх учасників ринку, зоб зменшити частки тіньового обороту й розрахунків в «кеші»;
- цінувати партнерство й переводити ділові відносини на довгостро
кову основу з учасниками, які мають хорошу репутацію на ринку.
За матеріалами UAFES.