У Європейському Союзі ринок продуктів із географічним зазначенням надзвичайно цікавий для споживачів. Різниця між ціною на харчовий продукт із географічним зазначенням і звичайний становить не менше 15%. Це якраз та додана вартість, яка повинна бути стимулом для виробників.
Про це під час Медового марафону 2020: «Додана вартість у медовому бізнесі та криза, як час можливостей» розповіла експертка проєкту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» Юлія Прохода, пише agroportal.ua.
«Географічні зазначення показують певний зв’язок із місцевістю та видатними специфічними характеристиками продукту. Мед цілком заслуговує бути в першій черзі продуктів, адже український мед — це якість і особливість», — сказала пані Юлія.
Відповідно до її слів, проєкт займається вирізненням та захистом географічних зазначень в Україні та можливістю набуття для них правової охорони в ЄС. А також просуванням в нашій державі системи традиційних гарантованих особливостей – вирізненням і захистом традиційних продуктів, які виробляються в Україні та характерні для українського виробника.
«Тобто всі українські меди з добавками, пилок, медові напої можуть бути саме таким продуктом і отримувати на ринку переваги. Географічні зазначення є колективною власністю, у яку вкладаються всі учасники ринку. Наразі завершується робота над реєстрацією географічного зазначення «Мед Закарпатття», але на цьому медові географічні скарби не закінчуються», — зазначила експертака.
Вона переконана, що виробникам потрібно зосередитись на розвитку бренду і впізнаваності певного продукту.