Компанія Syngenta та проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток») запустили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку
Ключовими цілями Клубу є наповнення українського ринку овочами й фруктами вітчизняного виробництва, підвищення якості продукції, підтримці впровадження систем стандартизації і сертифікації продукції, налагодженні комунікації та взаємодії між гравцями, а також стабілізуванні вітчизняняного ринку фруктів і овочів у цілому.
Платформа має на меті об’єднати всіх представників ринку: виробників, переробників, переробників, торгівельні мережі та рестораторів. Про це повідомив під час презентації проекту Костянтин Іванюк, директор з маркетингу компанії «Сингента».
Клуб є своєрідним комунікаційним майданчиком для всіх його учасників.
На початкових етапах його робота здійснюється за вимогами і запитами зацікавлених.
На відміну від спеціалізованих галузевих асоціацій, які об’єднують, здебільшого, виробників та працюють у горизонтальній площині, новостворений Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку працює за вертикальної структурою та поєднує учасників різних рівнів галузі. Це пояснив Микола Гордійчук, директор компанії «Агріко» та віце-президент «Асоціації виробників картоплі».
Для вступу до Клубу немає обов’язкової умови для виробників сільськогосподарської продукції використовувати лише засоби захисту компанії Syngenta, – зазначив Микола Довгаль, керівник з маркетингу напряму захисту рослин компанії «Сингента».