У ході Львівського форуму AGROPORT представив новий напрям — інформаційно-торговельну платформу AGROPORT TRADE. Завдяки ній агровиробники отримали додаткові можливості для збуту й торгівлі виробленою продукцією.
AGROPORT із партнерами розпочинає реалізацію нової програми із супроводу агробізнесу. Разом із компанією Agroxy було запущено онлайн-майданчик для торгівлі підтвердженими обсягами агропродукції на елеваторах або в порту AGROPORT Trade. Презентації платформи заплановані на всіх регіональних форумах 2020 року. Тож усі регіональні агрокомпанії, що пройшли валідацію в репутаційному рейтингу Agroport Awards, зможуть скористатися спрощеною реєстрацією до цієї системи як уже перевірені користувачі.
«Онлайн-торгівля — це реальна можливість збільшити прибутковість як для покупців, так і для продавців», — зазначила CEO Agroxy Наталія Дресвяннікова.
На інформаційно-торговій платформі AGROPORT TRADE можна продавати сільськогосподарську продукцію як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках. Мінімальна партія для продажу — від 10 тонн продукції. Також доступні й інші допоміжні функції та аналітичні матеріали.
«І це тільки початок, найближчим часом учасників клубу «Кращі аграрні практики» чекатиме розвиток нових напрямків під сервісним прайвет-лейблом AGROPORT і в сфері логістики, і юридичному напрямку, і безпеці. У процесі готовності ми в кожному регіоні будемо презентувати щось нове», — уточнив генеральний менеджер «Агропорт Україна» Дмитро Титаренко.