7 українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду.
Про це повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства України.
Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.
Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування.
Участь у виставці взяли такі компанії:
- Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;
- Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;
- Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;
- Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;
- Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;
- GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;
- AbiFarm – виробник равликів.
Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.
Для довідки: виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. Вона фокусується на 2 типах інгредієнтів: натуральні (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші) та харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).