Експортна стратегія є спільним орієнтиром держави й бізнесу для просування бренду України за кордоном

0

Участь у форумах, самітах та інших міжнародних заходах – унікальний спосіб презентувати бренд України на світовій торговій арені, адже в нас виробляють дійсно якісну, здорову, орієнтовану на майбутнє продовольчу продукцію. Те ж саме стосується й промисловості.

Таку думку висловив заступник Міністра економіки – Торговий представник України Тарас Качка під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Міжнародна політика», повідомляє прес-служба Мінекономіки.

«Ми прагнемо до того, щоб в нас була синергія в тому як індивідуальний бізнес і держава презентують себе за кордоном. І для того, щоб ми говорили про одні і ті самі речі – цьому слугує Експортна стратегія України, яка є для нас спільним орієнтиром. Зараз у нас завершується перший період дії Стратегії і ми маємо можливість спільними зусиллями уточнити наші пріоритети в міжнародній торгівлі», – зазначив Качка.

Він окреслив стратегічні ринки для України, над розширенням доступу до яких працюють в Мінекономіки. У той час як раніше Україна була орієнтована на ринки найближчого оточення, наразі держава має масштабу програму з укладення угод про вільну торгівлю з країнами Північної Африки, Близького Сходу, ЄС, регіонів Чорного та Середземного морів.

«У нас запрацювала Угода про вільну торгівлю з Британією. У першому півріччі цього року ми зафіксували профіцит в торгівлі та посилену увагу нашого бізнесу щодо доступу на цей ринок. Також запрацювала Угода з Ізраїлем і, нарешті, пан-європейсько-середземноморська кумуляція – інструмент, який дозволяє об’єднувати виробництво з вузлів в 38 країнах», – підкреслив заступник Міністра.

Тарас Качка відмітив, що Україна оновила Угоду про вільну торгівлю з Північною Македонією, а з Чорногорією й Молдовою вже підготовлені протоколи на підписання відповідних угод. Також у міністерстві працюють над початком переговорів з Сербією з цього питання. Щодо Туреччини, то вже відбувся раунд переговорів з укладення Угоди про вільну торгівлю.

Крім цього, Україна зацікавлена в розширенні доступу на ринки країн Південно-Східної Азії – Китаю, В’єтнаму та Індонезії. З цього питання в Мінекономіки також ведеться активна робота.