Якщо порівнювати перше півріччя поточного й минулого сезонів, то частка фуражної пшениці в українському експорті скоротилася.
Про це повідомила аналіткиня зернового ринку «УкрАгроКонсалт» Марина Маринич, пише agroportal.ua.
«Збільшення частки продовольчого зерна пояснюється більш спекотним і сухим літом, яке призвело до зменшення показника врожайності і, як наслідок, валового збору врожаю», – сказала експертка.
За її словами, скорочення частки фуражної пшениці також помітно й за поведінкою внутрішніх цін. Якщо рік тому спред між цінами фуражної й продовольчої пшениці становив 200 грн, то у 2020/21 МР скоротився до 100 грн. При цьому, у кінці минулого тижня вони взагалі коштували майже однаково.
«Однак говорити про дефіцит фуражної пшениці поки рано. Для українських експортерів це нормальна практика: у першу чергу продавати фуражне зерно, а більш дороге і якісне – залишати на другу половину сезону», – зазначила Марина Маринич.
Вона додала, що ціна фуражної пшениці залежить також від суміжних ринків кукурудзи і ячменю. А ці культури 2020/21 МР користуються високим попитом з боку Китаю, що впливає на зростання цін.