У 2020 році компанія Steketee збільшила оборот на 30%

0

У минулому році нідерландська компанія Steketee, яка з 2018 року входить до складу групи компаній LEMKEN, збільшила оборот на 30%.

Про це повідомляє прес-служба компанія.

Керуючий Steketee Ільян Шоутен (Iljan Schouten) налаштований позитивно: «Зростання популярності техніки з інтегрованими засобами захисту рослин не зупинити. Просапні машини, навісні знаряддя для стрічкового внесення зі зниженою витратою засобів захисту рослин і просапні машини з гребньовій бороною користуються великим попитом». Замовлень на весну 2021 року вже також предостатньо. Щоб впоратися з великим попитом, Steketee і LEMKEN загальними силами оптимізували процеси і виробництво в Стад-ант-Харінгвліте. Готується до запуску додаткова лінія збірки для малих навісних знарядь, яка дозволить збільшити продуктивність і імовірно зменшити терміни поставки.

Процеси підготовки оферт і оформлення замовлень спрощені завдяки введенню двох лінійок продукції: Professional Line і Individual Line. Professional Line включає легко конфігуруються просапні машини для класичних просапних культур з відповідним міжряддям.

«У Individual Line ми зберегли можливість реалізації індивідуальних побажань клієнтів за рахунок великої кількості опцій. Добре проглядається тенденція до збільшення продуктивності за рахунок збільшення ширини захвату, при цьому система управління на базі камери IC-Light забезпечує дуже високу точність, – розповідає Ільян Шоутен. – Наш 20-річний досвід використання камер для автоматичного управління машинами приносить чималу користь».

У сфері післяпродажного обслуговування також відбулися деякі зміни. Тепер для роботи з документацією по запчастинах і їх замовлення можна використовувати інтернет-портал Agroparts. Здійснювати покупки тут можуть і дистриб’ютори, і кінцеві клієнти. Можна, можливо замовити відправку будь-яких запчастин і деталей, що зношуються нічною службою експрес-доставки з центрального складу.

«Ми робимо все, щоб повернути техніку Steketee у своїх клієнтів по всьому світу в лад якнайшвидше, – зазначає Леонард Мол, начальник відділу збуту Steketee. – Крім Західної Європи, де ми вже представлені, значно зріс попит в центрально- і східноєвропейських країнах. Механічні рішення для боротьби з бур’янами там також пробудили інтерес».

Таким чином, новий слоган Steketee «space to grow» більш ніж виправданий: «простір для зростання» є у всьому ланцюжку створення вартості.

«Ми також прагнемо, щоб техніка Steketee, яку купують клієнти, дозволила їм бути готовими до майбутніх вимогам суспільства й політичної сфери. Ми створюємо простір для зростання для фермерів і підприємців. Ну й давайте не будемо забувати, що це також запорука здорового розвитку культурних рослин, – посміхається Ільян Шоутен. – Молода й мотивована команда Steketee вже досягла чималих успіхів в цьому напрямку. І ми продовжуємо робити все можливе, щоб наші клієнти отримували найкращі рішення для боротьби з бур’янами».

Тому розробка нових продуктів просувається досить швидко. У даний час розробляються й тестуються нові технології розпізнавання рослин за допомогою штучного інтелекту.

«Уже в найближчому майбутньому наші клієнти зможуть побачити наші перші рішення в цій сфері в дії, – пообіцяв Ільян Шоутен, – адже ми хочемо, щоб наш новий слоган space to grow став невід’ємною частиною усіх сфер діяльності
нашій компанії».