«Смак Українських Карпат» об’єднала 26 карпатських виробників

0

Громадська спілка «Карпатський смак» та швейцарсько-українська програма “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” підписали угоду про співпрацю.

Про це повідомляє прес-служба програми.

Зазначається, що метою угоди є підтримка просування оригінальних, справжніх, смачних продуктів з регіону Українських Карпат під торговою маркою «Смак Українських Карпат».

ТМ «Смак Українських Карпат» об’єднує двадцять шість малих та середніх  карпатських виробників і пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні м’ясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них (свіжі та перероблені), мед і пилок, олія, зернові культури, фруктове варення, сиропи, риба та вино.

«Кожний виробник – особливий. Зі своїм автентичним продуктом та особистою історією. І хоча ми всі різні, та нас об’єднує бажання створювати  унікальну екологічно чисту та якісну продукцію з Карпатського краю», –  розповідає  голова правління ГС «Карпатський смак» Павло Тізеш.

Діяльність торгової марки спрямована на посилення конкурентоспроможності малих та середніх виробників у Карпатському регіоні з метою стимулювання його економічно-соціального розвитку.

Громадська спілка «Карпатський смак» – професійне, неприбуткове об`єднання малих та середніх карпатських виробників із чотирьох областей України (Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської). Вони об’єднались, щоб популяризувати оригінальні, автентичні та смачні продукти під торговою маркою «Смак Українських Карпат».

«За час свого існування, громадська спілка змогла об’єднати представників державного та приватного сектору, які прагнуть, аби більше людей споживали якісні, корисні та смачні продукти. Ми надаємо виробникам продуктів харчування, членам спілки «Карпатський смак» право на користування ліцензією ТМ «Смак українських Карпат», що, у свою чергу, підтверджує високі стандарти якості та безпеки виробництва й наближає їх до визнання на українському та міжнародному ринках» – пояснює директорка ГС «Карпатський смак» Галина Батюсь.

Уточнюється, що товар може бути маркований логотипом якості «Смак українських Карпат» лише після успішного проходження інспекції, під час якої оцінюється походження та якість. Виробники маркованої продукції отримають переваги від спільної маркетингової стратегії, пов’язаної з просуванням та використанням регіональної етикетки торговельної марки. Крім того, збільшать кількість та якість спільних торгових та роздрібних контактів, що дозволить їм підвищити продажі та дохід.

Результатом спільних зусиль стане можливість аграрного сектору карпатського регіону скористатися зростаючим попитом на автентичну та смачну продукцію з українських Карпат, як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках, підсумували в повідомленні.