Тренд на заморожені напівфабрикати з фруктів і ягід

0

Необхідно шукати нові форми реалізації ягідної продукції, адже споживання ягід у стандартному форматі в Україні невелике.

Про це розповів інвестиційний банкір, власник ягідної компанії S.B. Frozen Foods та Головний радник з інвестиційних питань Української плодоовочевої асоціації Андрій Жуков, пише agroportal.ua.

Він переконаний,що наповнити ягідний ринок асортиментом цілком реально. Пан Андрій має намір ввести в Україні нові ягідні тренди на заморожені напівфабрикати з фруктів і ягід, які популярні в Америці та Європі. Із них швидко і якісно виходять смачні й корисні кондитерські вироби і досить насичений асортимент різних напоїв.

«Для цього ми активно спілкуємося з французькими кондитерами — у Європі вони зараз номер один в кулінарних ідеях. Кілька спільних проектів уже на виході, з рецептами, майстер-класами на YouTube, а головне, ми всіх їх пробуємо перед виходом на ринок і хочу вам зізнатися, ой як смачно виходить. Зараз ми активно шукаємо партнерів по реалізації нашої продукції в мережах швидкого харчування, логістів. Спілкуємося з АЗС, торговими мережами, ресторанами, кав’ярнями, пропонуючи класний напівфабрикат з натуральних ягід і фруктів», — сказав Андрій Жуков.

На його думку, компаніям, які займаються переробкою свіжої та замороженої продукції, необхідно рухатися в цьому напрямку й просувати цей тренд.

«Багато продуктів з ягід імпортуються до України, кінцева вартість яких явно вища, ніж готові запропонувати вітчизняні виробники. Фрукти, ягоди — усе це наше, українське, усе це поруч росте, але цим треба займатися. Ця ніша переробки може принести досить вагомий прибуток», — упевнений радник УПОА.