Смачно, корисно, поживно – слова, які щодня звучать у кожній українській
родині. Але мало хто замислювався над тим, що їх можна об’єднати всього
в одне слово – ТЕРРА. Так, саме українська компанія «ТЕРРА» є одним із
найпотужніших гравців продовольчого ринку України. Маючи у своєму
продовольчому кошику чи не найбільший асортимент якісних продуктів для
здорового харчування, таким чином уже 25 років вона дбає про продовольчу
безпеку українців.
Історія створення компанії «ТЕРРА» бере свій початок практично за часів становлення України, а саме у 1998 році. Коли у лютому місяці на одному із господарських дворів Харківщини було встановлено першу круподерню з продуктивністю 5 т/добу, де виробляли пшеничну, перлову та ячмінну крупи, і вже у березні продукцію компанії «ТЕРРА» виробники постачали на ринки міста Харків. Бажання розвиватися у власників «ТЕРРА» тільки розпалювалось і ареал постачання круп вже за кілька місяців розширився в межах Харківської, Донецької й Луганської областей. А на наступний рік (1999) «террівська» продукція заполонила полиці ринків та магазинів на переважній частині території України.
Сьогодні продукцію компанії можна знайти на продуктових полицях майже в усіх куточках нашої країни, адже «ТЕРРА» співпрацює з понад 50 національними та регіональними торговельними мережами, які повністю довіряють якості цієї торгової марки.Знаною продукція торгової марки «ТЕРРА» також є і далеко за межами України, адже більш ніж 100 партнерів із 63 країн уже оцінили її якість, натуральність та екологічність. Тож компанія є одним із лідерів з експорту серед українських виробників круп і пластівців.І ось цьогоріч у лютому компанії «ТЕРРА» виповнюється рівно 25 років. Увесь цей час компанія невпинно розвивається, розширюється, збільшується асортимент виробленої продукції та покращується її якість. На сьогодні, як результат цієї великої кропіткої праці, є виробництво понад 200 видів продуктів харчування на основі переробки зернових та зернобобових культур, зокрема, це різноманітні крупи й пластівці, гранола, каші з фруктово-ягідними й овочевими добавками природного походження, супи- гарніри, супи-пюре, монопюре швидкого приготування та багато іншої поживної й смачної їжі під ТМ «ТЕРРА» та «GO.TO.VO…».
Теорія «трьох китів»
25 років діяльність компанії базується на «трьох китах», а саме: бездоганна якість виробленої продукції, турбота про здорове харчування та екологічне виробництво. Щоб досягти цих цінностей, у виробництві продукції використовують найсучасніше європейське обладнання, унікальні розробки вітчизняних інженерів, високоякісні натуральні сировину та інгредієнти, безпечну та екологічну упаковку, біоенергетику тощо.
Сучасні переробні потужності «ТЕРРА» у процесі первинного виробництва продукції мають п’ять ступенів очищення сировини, що повністю унеможливлює потрапляння в продукцію будь-яких сторонніх домішок та фракцій.
Виробничі потужності «ТЕРРА»
У структурі виробництва компанія має власну найсучаснішу лабораторію, яка контролює на вході якість поставленої сировини, напівфабрикатів та інгредієнтів для виробництва майбутніх продуктів. Окрім цього, додаткову перевірку якості відповідно до вимог законодавства України проходить уся виготовлена продукція. І вже готову до реалізації продукцію зберігають у складських комплексах, що відповідають європейським вимогам системи якості НАССР.
100% натуральний продукт
Під час виробництва продукції принциповою вимогою компанії «ТЕРРА» є відмова від додавання синтетичних консервантів, барвників та ароматизаторів. До того ж, аби зберегти натуральність продукції, підприємство у процесі своєї роботи дотримується низки вимог, як-от:
- закупівлю сировини та інгредієнтів здійснюють виключно у сертифікованих та схвалених постачальників;
- усі постачальники проходять жорсткий контроль на відповідність вимогам НАССР і санітарних норм;
- у вигляді добавок та підсилювачів смаку в продукції використовують інгредієнти лише природного походження;
- в асортименті продукції представлена органічна лінійка. Також окремим проєктом у 2016 році було відкрито власне органічне тепличне господарство.
Один із цехів по виробництву продукції
На допомогу кожному
Благодійність – друге ім’я компанії, оскільки впродовж усієї своєї багаторічної діяльності «ТЕРРА» стала надійним партнером для понад 10 благодійних фондів. Завдяки потужним можливостям виробництва, компанія завжди пропонує широкий асортимент продукції в необхідних для замовника об’ємах, пакуванні та за максимально низькою ціною. А на честь свого 25-річчя керівництво «ТЕРРА» вирішило долучитися ще до одного благодійного фонду, який створила відома українська телеведуча Лілія Ребрик. Таким чином, із кожної проданої одиниці продукції ТМ «ТЕРРА» компанія перераховує 2,5 % коштів у благодійний фонд Лілії Ребрик Rebryk & Foundation, які йдуть на допомогу українським сім’ям та дітям, постраждалим від війни в Україні.І на цьому досягнення компанії «ТЕРРА» не закінчуються, адже вона активно бере участь у підтримці територіальних громад, волонтерського руху, і чи не найважливішою на сьогодні є потужна підтримка Збройних Сил України.
Робота в умовах сьогодення
Мабуть, найважчим за часів незалежності України для долі українського народу став саме 2022-й рік. Адже коли йде війна, страждають усі: народ, виробники, країна загалом. Не винятком цей рік став і для компанії «ТЕРРА», яка з самого початку війни ні на день не припиняла свою виробничу діяльність. Порушення логістичної складової в перші місяці війни, робота в умовах невизначеності – всі ці та інші проблеми були успішно вирішені завдяки дружньому й професійному колективу. Таким чином, в умовах війни в Україні «ТЕРРА» залишається потужним тилом продуктового фронту серед українських виробників.
Як і належить працівникам тилу підприємство стало яскравим прикладом стійкості українського бізнесу, розвитку якого не може завадити навіть війна. Саме цього річ побачила світ нова торгова марка «ДЖО»-наповнювач для туалетів домашніх тварин, а у листопаді «ТЕРРА» почала втілення планів з побудови фірмової мережі магазинів. Перший магазин відкрив двері у м. Первомайський
Сучасний склад по зберіганню виготовленої продукції
Історію творять люди. 25 років – для історії це мить, у людському сприйнятті – це найкращий період розквіту сил, коли вже набуто певний досвід, визначено чіткі цілі, є амбітні плани, сила та наполегливість, що впевнено рухають уперед. Усе це властиво й для компанії «ТЕРРА», адже вона являє собою міцний, здоровий згуртований колектив, який функціонує як єдине ціле. Тож будьте впевнені, що на цій даті історія діяльності «ТЕРРА» не закінчується. Попереду неодмінно будуть нові виклики й нові рішення їхнього успішного подолання, нові важливі угоди, нові досягнення та безсумнівно ПЕРЕМОГА України!