Страусівництво – ніша, де майже немає конкуренції

0

Попит на продукцію страусівництва в Україні значно перевищує пропозицію. Тож ця ніша практично вільна від конкуренції й залишатиметься такою ще тривалий час.

Про це в ефірі AgroFM розповів власник страусиної ферми «Саванна» Сергій Швець, пише AgroPortal.ua.

«У страусиному бізнесі є кілька напрямків, і кожна ферма обирає, чим саме займатися. Є племінне птахівництво, вирощування й продаж молодняка або підрощення молодняка та забій на м’ясо. Ми вибрали змішаний напрямок — підрощуємо молодняк та займаємся екотуризмом», — сказав пан Сергій.

Він почав займатися страусівництвом після повернення з АТО. Зараз тримає 20 дорослих страусів і має інкубатор. Також викопали ставок, куди запустили рибу. Його ферма є родинним бізнесом.

«Це досить рентабельна справа, проте вона має свої підводні камені. Для початку треба багато вивчити інформації», — зазначив Швець.

Вирощувати власний молодняк почалв у минулому році. Це був пробний період, коли на фермі тестували нове обладнання.

«Зараз готові займатися повноцінно. Навесні будемо по максимуму закладати яйця на інкубацію. Більшу частину молодняка залишимо для розширення стада», —розповів фермер.

Для туристів на фермі готують страусине м’ясо та яйця. Одне яйце важить півтора кілограми, тож омлетом можна нагодувати 8 дорослих чоловіків.

«Ми готуємо за власним рецептом, лише з додавання спецій та зелені. Виходить дуже смачно, всі задоволені», — додає Швець.

Шкарлупа йде на виготовлення сувенірів, писанок.

Сергій Швець сказав і про те, що до забійних кондицій страус доростає за 10-18 місяців. У цьому віці птах сягає 2 метрів і має максимально смачне м’ясо.