Робота департаменту післяпродажного обслуговування CNH Industrial під час COVID-19

0

Департамент післяпродажного обслуговування компанії CNH Industrial та її бренди Case IH, STEYR і New Holland Agriculture роблять усе необхідне для забезпечення високого рівня обслуговування своїх дилерів і клієнтів під час пандемії COVID-19.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Чітко визначеною ціллю є підтримка дилерів у їх роботі з обслуговування техніки клієнтів, а пріоритетним завданням — здоров’я та безпека всіх залучених у цей процес.

Європейські склади запасних частин працюють у звичайному режимі з дотриманням усіх чинних норм місцевого державного законодавства щодо охорони здоров’я та забезпечення безпеки, зазначають у компанії. У порівнянні зі встановленими штатними термінами доставка вантажів виконується переважно без затримки. Територією Європи збільшилося перевезення вантажів повітряним транспортом.

Для забезпечення належного рівня обслуговування й захисту здоров’я та безпеки працівників менеджери відділів запчастин усіх європейських дилерських компаній продовжують працювати віддалено. Європейські дилери відкриті або доступні в телефонному режимі для надання підтримки клієнтам, яким необхідні запчастини під час виконання польових робіт. Персонал відділів технічної підтримки працює у віддаленому режимі, повністю виконуючи свої функції з надання допомоги дилерам та клієнтам, особливо під час сезону в європейському регіоні.

Що стосується відділу сервісу, департамент післяпродажного обслуговування компанії CNH Industrial докладає всіх своїх зусиль для захисту здоров’я і безпеки його персоналу. Водночас вони готові надавати допомогу дилерам і клієнтам у полі, дотримуючись усіх відповідних директив, що діють в тій чи іншій країні.

Навчальні заходи в технічних навчальних центрах тимчасово припинені, однак пропонується широкий вибір навчальних курсів у режимі онлайн з віддаленим доступом для проходження технічними спеціалістами дилерів. Організовуються віртуальні навчальні курси, метою яких є підтримання рівня обізнаності технічних спеціалістів дилерів щодо всіх технічних удосконалень, з максимальним залученням ресурсів Веб-академії для проведення найбільш термінових навчань, яких потребує дилерська мережа.

Департамент післяпродажного обслуговування компанії CNH Industrial висловлює подяку своїм дилерам і клієнтам за продовження співпраці в ці непрості часи.

“Те, що ми робимо сьогодні, ми робимо для того, щоб відчути справжню різницю завтра” – переконані в компанії.