6 лютого в Києві відбудеться 2-й мітап від команди AgroTalks на тему агромаркетинг з акцентом на digital складову.
У будь-якому бізнесі правильний маркетинг допомагає продавати і масштабувати бізнес. Але в агросекторі України – це поки слабке місце, що не дозволяє аграріям збільшити свій заробіток і навіть вийти на міжнародні ринки.
Спікери лекторію розкажуть, навіщо агробізнесу digital-marketing, як формувати канали продажів в інтернеті і чи віддавати такі роботи на аутсорсинг або найняти свого фахівця, а також багато іншої корисної інформації.
Доповідачі, профільні експерти:
• Володимир Дем’яненко, CEO D2, izsela.ua
«Як продавати через інтернет тоннами: IT рішення для електронної комерції в агросекторі».
• Островський Юрій, Агентство “Ремаркетінг Україна”, remarketing.kiev.ua
«Best practice і актуальні інструменти в роботі з GOOGLE для АПК».
• Анна Верещак, сo-founder AgroTalks.
«Навіщо оффлайновому і нішевому агробізнесу освоювати інтернет».
Кому буде корисно: власникам агробізнесу, топ-менеджерам, керівникам всіх рівнів, початківцям агромаркетологам, стартаперам і новаторам в агросфері.
Лекторій пройде в затишному інноваційному коворкінгу IHUB за адресою Хрещатик, 10 (малий зал).
Кількість місць обмежена.
Участь платна, вартість – 200 грн.
Ознайомитися з програмою та придбати квитки можна за посиланням http://day.agrotalks.com/meetupsagro-2/