16 травня Agricom Group офіційно відкрив власний завод із виготовлення пластівців ТМ «Добродія». Втім, виробництво вже працює три місяці.
Виробничий комплекс з виробництва пластівців із зернових культур та продуктів на їх основі торгової марки «Добродія» розташований у смт Михайло-Коцюбинське Чернігівського району Чернігівської області та має потужність 1000 т/місяць. На заводі проходять всі етапи виробництва пластівців: очищення та лущення вівса, лущення і шліфування пшениці, ячменю, жита, подвійна гідротермічна обробка, яка дозволяє зберігати максимальну кількість корисних речовин та подовжує тривалість зберігання, нарізка, плющення та фасування у різні види упаковки.
«Всього на заводі з власної та давальницької сировини виробляють близько 50 найменувань готової продукції», – розповіла Ірина Брославцева, директор торгового дому «Добродія Фудз». Виробниче обладнання розміщене на 4 поверхах будівлі, де перший поверх займає пакувальних цех та складські приміщення.
Рішення про запуск власного виробництва у Agrocom Group прийняли ще у 2014 році. «Ми вирішили стати не просто аграрною компанією, а й виробляти продукцію із високою доданою вартістю, щоб бути ближчим до українського споживача та пропонувати здорові, корисні продукти, вирощені на нашій землі», – запевнив Петро Мельник, виконавчий директор Agricom Group.
Завод обладнано на місці колишнього занедбаного комбікормового заводу. Активна фаза будівництва тривала 1,5 року. Вартість проекту становить 10,5 млн дол., із них 40% проінвестовано власних коштів та 60% – у вигляді кредитів, наданих «Таскомбанк», «Прокредит банк» та банком «Південний». Розрахунковий період окупності становить 5,5 років.
У лютому 2018 р. підприємство отримало сертифікат відповідності згідно з вимогами схеми сертифікації FSSC 22000 на систему якості та безпечності харчової продукції. На підприємстві встановлено обладнання компанії Buhler – визнаного лідера галузі. Планова кількість робочих місць – близько 100 осіб.
Завод розташований поблизу Чернігівського кластеру Agricom Group із земельним банком 15 тис. га. Всього ж агрокомпанія обробляє 40 тис. га в Рівненській, Чернігівській та Луганській областях.
Надсучасний завод ТМ «Добродія» має безвідходне виробництво. Мінімізація негативного впливу на навколишнє середовище впроваджена на підприємстві шляхом переходу на альтернативні джерела енергії. У котельні використовують лушпиння вівса та відходи третьої категорії з зерноочисних машин.
На Чернігівщині локалізований повний цикл виробництва від культивування вівса до виробництва пластівців ТМ «Добродія». Це дає змогу контролювати та забезпечувати стабільно високу якість продукції. Технології, що застосовують на виробництві, не допускають використання штучних наповнювачів, у рецептури входять лише високоякісні злаки, льон, горіхи і корисні фрукти.
Торговий дім «Добродія Фудз» продає бакалійну групу товарів під власними торговими марками «Добродія», San Grano, SuperHercules і «Той самий Геркулес» – пластівці з зернових, суміші злакових, борошно і лінію продуктів для здорового харчування та нині є вітчизняним лідером із виробництва пластівців та займає 9% ринку. До кінця року заплановано вийти на 15%, а в перспективі – 25–30%. В Україні пластівці компанії продають у 10 тис. торгових точок, зокрема, у торговельних мережах «Новус», «Ашан», «Сільпо» та інші. Також виробники працюють на експорт: відвантажують у Молдову, Румунію, мали замовлення з Єгипту, Болгарії та готують партію до Ізраїлю.
Виручка від продажу переробленої продукції в Agricum Group становить 5% від загального доходу компанії.