Конференція «ТехноМаркетинг»

0

 

«Скільки грошей треба витрачати на маркетинг?»

«Які засоби просування найефективніші?»
«Що краще: традиційне або онлайн-просування?»

Відповіді на ці та інші запитання можна отримати на конференції «ТЕХНОмаркетинг», що відбудеться 8 червня 2018 року в Kyiv Smart City Hub під час АГРО-2018 на ВДНГ. 

Учасники:
маркетологи, комерційні директори, керівники компаній-постачальників с/г техніки, запчастин, насіння, добрив, ЗЗР (представництва та регіональні дилери), організатори виставок та днів поля, представники видавничих агенцій та онлайн-платформ, розробники сайтів та мобільних застосунків, SEO-компанії, дослідницькі, консалтингові та піар-агенції, експерти галузі.

 

Формат:
50% часу – дискусії, обмін досвідом, історіями успіху, “факапами”, неформальне спілкування, “мозковий штурм” як початок стратегічної сесії для прийняття важливих рішень компанії.

Програма:
1. Скільки грошей витрачає компанія на маркетинг (Валерій Берлет – “Марком”).
2. Ефективність та рейтинг засобів просування (Валерій Берлет – “Марком”).
3. Чи витримають маркетингові бюджети таку кількість виставок? Дні поля як альтернатива регіональних виставок (організатор виставки; “Міжнародні дні поля”; загальна дискусія).
4. Традиційні видання проти онлайн-платформ. Одні «вмирають», другі «розквітають»? (Олександр Горда – “Агробізнес сьогодні”; Людмила Лебедь – Agroportal.ua; представник телеканалу)
5. Позиціонування бренду та торгуючої компанії, унікальна торгова пропозиція (представництво іноземної корпорації; Марат Мінц – А3tech; Валерій Берлет – “Марком”; Юлія Слісаренко – Q&Q Research).
6. Тренди онлайну: сайти, SEO, соціальні мережі, мобільні застосунки, big data (Богдана Хляпатура – Factum Group; Олександр Таратунін – Farmer2b; Дмитро Майборода – MobiMill; Денис Полищук – “Техноторг”; Андрій Барсуков – hybrid.ai).
7. Системи CRM (Світлана Приступа – “Бітрікс CRM”).
8. Аналіз комунікацій та піар-кампаній (Мартин Ковалько – LOOQME; Олександр Македон – Marker Consulting).
9. Управління репутацією в інформаційному просторі. Як “вирулити” конфлікт на свою користь (Микола Сирота – “Куркуль”, “Латифундист”; Олена Нероба – “Агросфера”; Олексій Ковжун – ABO Communication).

Ціна участі:
– 2 000 грн для постачальників с/х техніки, запчастин, насіння, добрив, ЗЗР.
– 3 000 грн для постачальників послуг.
 

Детальна інформація за посиланням https://www.facebook.com/events/222803015140190/?active_tab=discussion

Реєстрація:
https://goo.gl/forms/FB9TnMPJ1kOUG8eH2

або за телефоном +38 (050) 305-05-60.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here