Компанія Agrii бере курс на сервіси та партнерство з фермерами

0

Наприкінці січня цього року відбулася прес-конференція компанії Agrii, на якій її керівники розповіли про підсумки минулого сезону, тренди на ринку дистрибуції, та актуальні рішення для аграріїв.

У зв’язку з останніми тенденціями на ринку, коливаннями біржових цін агровиробники намагаються зрозуміти, на чому, де і скільки вони можуть заощадити. Саме скорочення витрат чимало фермерів розглядають як єдину можливість підвищення рентабельності. Ті моделі дистрибуції, які є на ринку України сьогодні, не завжди відповідають реальним потребам агровиробників, тому компанії переходять у стан трансформації.

«Дистрибуція повинна стати сервісом. У цьому полягає зміна і нашої бізнес-моделі. Актуальним стає попит на рішення. Це тренд, який лише розвивається. Ще три роки тому ми вирішили змінити нашу бізнес-модель, а на початку грудня минулого року вже офіційно оголосили про те, що компанія «Агроскоп Інтернешнл» змінює позиціонування і стає частиною світової групи Agrii, – розповів Антон Яковенко, генеральний директор компанії Agrii. – Ми будемо використовувати наш досвід роботи у підході до надання агрономічних сервісів. Наша стратегія – зростання частки ринку агросервісів і цінності пропозицій».

Олексій Стеценко, директор з розвитку бізнесу компанії розповів, що Agrii сконцентрована на проведенні постійних досліджень та впровадженні нових розробок, аби допомогти своїм клієнтам знайти рішення щодо максимізації прибутку. Цей підхід передбачає повністю інтегровану виробничу систему, засновану на наукових дослідженнях та управлінні агрономією у господарствах. На практиці це означатиме, що ми разом з клієнтом ставимо мету планової врожайності тієї культури, у якій він зацікавлений, і протягом сезону вегетації надаватимемо конкретні рекомендації щодо збереження потенціалу врожайності.