Європейському ринку необхідні екоупакови для ягід.
Про це заявив міжнародний консультант Харм Ферпаален, пише UkraineFood.org з посиланням на agrotimes.ua.
«Декому витрати на упакову здаються зайвими. Однак насправді йдеться не тільки про естетику чи зручність. Упакова захищає від бруду, бактерій, вологи, пошкодження, допомагає формувати партії, презентує продукцію, комунікує з покупцем», – зазначив експерт.
Нині європейський ринок вимагає упаковки екологічного складу, яку модна буде повторно використовувати. Наприклад, функціональні картонні коробочки без застосування воску й пластику, інформація на яких друкується чорнилами на овочевій основі.
Іноді виробников може не витрачатися на пакувальний апарат, а відправляти продукцію насипом, тоді сам імпортер або ритейлер пакуває її в зручний для продажу спосіб.