Які компанії представили Україну на виставці Food ingredients в Японії?

0

7 українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду.

Про це повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства України.

Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.

Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції  України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування.

Участь у виставці взяли такі компанії:

  • Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;
  • Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;
  • Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;
  • Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;
  • Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;
  • GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;
  • AbiFarm – виробник равликів.

Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.

Для довідки: виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. Вона фокусується на 2 типах інгредієнтів: натуральні (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші) та харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).