Через пандемію коронавірусу (COVID-19) українські компанії готуються до зменшення обсягів продажів та грошового потоку.
Про це свідчать результати опитування Американської торговельної палати в Україні разом з компанією «Делойт» (Deloitte), пише agroportal.ua.
«Найбільш необхідними заходами щодо підтримки працівників у поточному стані було визначено обмеження бізнес-поїздок (89%), забезпечення віддаленої роботи (87%) та безпеки офісу, зокрема, антибактеріальними засобами, одноразовим посудом та термометрами (82%), а також надання працівникам актуальної інформації та порад (81%)», — зазначають у «Делойт».
Відповідно до даних опитування, компанії вже підтримують або планують підтримати своїх працівників шляхом обмеження бізнес-поїздок (81%), забезпечення можливості працювати віддалено (79%), надання працівникам актуальної інформації та порад (74%) і забезпечення безпеки офісу (74%).
«Водночас найбільшим впливом пандемії COVID-19 на бізнес може стати зменшення обсягів продажів та грошового потоку (61%), неможливість обслуговувати споживачів/клієнтів (52%) та неможливість продовжувати звичайне управління бізнесом (46%)», — йдеться в повідомленні «Делойт».
Що стосується коригування цілей ефективності бізнесу у 2020 році, 65% компаній-членів планують підтримувати заплановану ціль, а 14% планують помірно зменшити цілі.
Олена Бойченко, директорка Human Capital Advisory Services компанії «Делойт» в Україні, зазначила, що результати опитування показали готовність українських компаній до виклику пандемії та зваженість дій.
«Згідно з даними опитування, 63% респондентів мають тимчасовий штаб, який відстежує ситуацію з COVID-19 на локальному рівні. Зазвичай до такого штабу залучені топ-менеджери та представники функцій HR, безпеки, адміністративної та в деяких випадках усіх функцій компанії.
Важливо, що більшість респондентів вже вдалися до заходів, спрямованих на мінімізацію впливу пандемії COVID-19. Обмеження бізнес-поїздок, забезпечення можливості віддаленої роботи, безпеки офісу та надання актуальної інформації співробітникам є найбільш необхідними заходами щодо підтримки персоналу в поточній ситуації в Україні. Серед основних викликів під час впровадження дій підтримки в компанії респонденти зазначили складнощі в організації та реалізації дистанційної роботи», — пояснила вона.