Головний виконавчий директор Corteva Agriscience розповів про глобальні цілі компанії

0

16 вересня Corteva Agriscience  провела ексклюзивну зустріч представників ЗМІ з Джимом Коллінзом, головним виконавчим директором компанії.

Головний виконавчий директор Corteva Agriscience розповів про глобальні цілі компанії

Як відомо, 1 червня 2019 року Corteva Agriscience стала незалежною публічною компанією, яка об’єднала спадщину трьох попередників – Dow, DuPont та DuPont Pioneer. Безперечно, відтепер вона займає лідируючі позиції на ринку сільського господарства у сфері насінництва, засобів захисту рослин та цифрових рішень. Нині Corteva Agriscience це 14 млрд дол. США продажів, 2 млрд. дол. США прибутків, 20 млн клієнтів, присутність у понад 100 країнах світу, 8000 людей в команді. Одним із основних напрямків розвитку компанія вбачає у зосередженні уваги на потребах кінцевих споживачів та сталому землеробстві. Більше половини європейських споживачів переймаються використанням пестицидів у сільгосппродукції, а виробники реагують на це скороченням використання синтетичних препаратів. Джим Коллінз представив результати нового дослідження «Сталі продовольчі системи в Європі», яке нещодавно було проведено Financial Times Group для Corteva Agriscience. Результати показують, що споживачі та фермери у 8 європейських країнах, включаючи Україну, готові застосовувати технології сталого виробництва продуктів харчування. «Ми знаходимося на правильному шляху з нашою глобальною орієнтацією на інноваційні технології, спрямовані на більш стійке виробництво продуктів харчування з метою забезпечення продовольством зростаючого населення світу», – зазначив пан Коллінз. 

Регіон Європи, Близького Сходу та Африки сфокусовано на клієнтах завдяки інноваційним рішенням та диференційованим підходам продажів. Мультибрендова стратегія у бізнесі насіння розпочалася з виходом на ринок бренду Brevant™ в Європі, включаючи Україну. Цього року компанія також представила новий підхід прямих продажів бренду Pioneer в Україні та Польщі, для того аби побудувати з клієнтами тісніші стосунки. В Європі було запущено понад 40 нових продуктів торгової марки Pioneer®, включаючи гібриди Optimum® AQUAmax® та продукцію марки Pioneer Protector®. Основні запуски в захисті сільськогосподарських культур цього року – Zorvec™, Lumiposa® і Lumisena®. Нині 34% продукції компанії запатентовані, проте найближчим часом ця частка має зрости до 50%. Крім цього компанія зосередила увагу на діджитал-рішеннях, щоб об’єднати бізнес і агрономічний модуль. 

Головний виконавчий директор Corteva Agriscience розповів про глобальні цілі компанії

В Україні Corteva Agriscience володіє насіннєвим виробничим комплексом з загальними інвестиціями понад 56 млн. дол США в селі Стасі Полтавської області, який працює з 2013 року. Це одна з багатьох інвестицій компанії, спрямованих на підтримку розвитку місцевого товарного виробництва кукурудзи і насіння соняшнику.

«Для Corteva Україна залишається однією з ключових країн для наших планів зростання та подальшого розширення, – прокоментував Джим Коллінз. – Ми знаємо, наскільки прогресивними є українські фермери, і ми готові надавати їм найкращі рішення щодо насіння та захисту врожаю, забезпечуючи їм доступ до новітніх технологій». 

Головний виконавчий директор Corteva Agriscience розповів про глобальні цілі компанії