ФАО зміцнює співпрацю з Unilever з метою скорочення продовольчих втрат і харчових відходів

0

Розширення партнерства з метою боротьби зі зміною клімату і розробки цифрових інновацій для малих фермерів

20 вересня 2017, Нью-Йорк – ФАО розширює свою співпрацю з великим виробником споживчих товарів Unilever, спрямоване на надання допомоги країнам в їх зусиллях по скороченню продовольчих втрат і харчових відходів, а також в їх боротьбі зі зміною клімату в контексті Цілей сталого розвитку ФАО (цср).

У вівторок в Нью-Йорку в Генеральній Асамблеї ООН Генеральний директор ФАО Жозе Граціану да Сілва і Виконавчий директор Unilever Пол Полман підписали угоду про наміри для наданнякращого доступу до продовольства і промоцію сталого сільського господарства.

«ФАО зацікавлена ​​у співпраці з Unilever. Для реалізації Програми в галузі сталого розвитку на період до 2030 року потрібні зобов’язання і дії. Завдяки цьому союзу ми зможемо позитивно вплинути на життя сімейних фермерських господарств і споживачів і зробимо вагомий крок до більш стійкого виробництва і споживання», – сказав Граціану да Сілва після зустрічі з Полманн в Нью-Йоркському офісі ФАО.

Генеральний директор ФАО також запропонував Генеральному директору Unilever продовжити діалог на високому рівні з подальшою зустріччю в ФАО в Римі.

П’ять основних цілей

Співпраця між ФАО і Unilever направлена на реалізацію п’яти стратегічних завдань, включаючи цифрові інновації, захист прав землекористування та підтримка потенціалу малих фермерів, а також зміна клімату і скорочення продовольчих втрат і харчових відходів.

«Близько третини виробленого в світі продовольства втрачається або викидається в міру його проходження вздовж продовольчого ланцюга, – сказав Граціану да Сілва. – Більш ефективна, справедлива і стійка продовольча система може допомогти впоратися з цією несправедливістю. І приватний сектор відіграє в цьому процесі важливу роль».

ФАО вже співпрацювала з Unilever за проектом в Аргентині, в результаті якого було визначено,що  в день на людину припадає більше одного кілограма втраченого продовольства, і такий проект  майбутньому має стати  прикладом для більш широкого застосування. Unilever, яка взяла на себе зобов’язання скоротити харчові відходи до 2025 року, погодилася співпрацювати з ФАО при здійсненні спільних ініціатив зі скорочення продовольчих втрат і харчових відходів шляхом проведення кампаній з підвищення інформованості за участю урядів, громадянського суспільства і приватного сектора.

Зміна клімату

Спільні інформаційно-просвітницькі платформи в області зміни клімату також отримають підтримку, при цьому ФАО буде  спряти безпосередній участі Unilever в ключових форумах високого рівня, таких як Глобальна рамкова програма по боротьбі з дефіцитом водних ресурсів.

Цифрова стратегія Unilever для сталого розвитку сільського господарства, орієнтована на надання інформації, транзакційні і консультаційні послуги за допомогою мобільних технологій, узгоджується з концепцією ФАО щодо збільшення доходів сільського населення. Це також дає можливість спільних розробок інноваційних цифрових рішень для охоплення малих і сімейних фермерських господарств.