14 листопада 2018 року, Київ. – PepsiСo Україна, один із лідерів виробництва продуктів харчування та напоїв у країні, розпочала реалізацію великого інвестпроекту на діючому виробничому комплексі в Миколаївській області – локалізацію виробництва картопляних чипсів Lay’s®. Виробничу лінію запустять у роботу до середини 2019 року.
Зараз на заводі виробляють сухарики «ХрусТeam», соки «Садочок», дитяче харчування «Агуша» та здійснюють первинну переробку сезонних овочів і фруктів. Також компанія розпочала підготовчі роботи з розширення діючого виробництва сухариків «ХрусТeam» за рахунок встановлення другої лінії.
Завдяки запуску нових ліній на Миколаївському підприємстві буде створено приблизно 200 робочих місць. Крім цього, в компанії буде сформована команда агроекспертів для роботи з постачальниками картоплі.
Компанія вироблятиме чипси під торговою маркою Lay’s® із картоплі, вирощеної в Україні, завдяки впровадженню комплексної програми співпраці з українськими фермерами. Щорічна потреба виробництва в картоплі особливих «чипсових» сортів становить близько 40–60 тисяч тонн. Програмою передбачено забезпечення господарств насіннєвою базою, проведення навчальних семінарів і тренінгів, а також підтримку агрокомандою протягом усього року. PepsiCo успішно реалізує аналогічні проекти зі співробітництва з місцевими фермерами в багатьох країнах світу.
«PepsiCo прагне до максимальної локалізації виробництва та використання сировини місцевих постачальників у країнах своєї присутності. Зараз ми ведемо підготовку до встановлення першої лінії з виробництва картопляних чипсів, а також впроваджуємо власну агропрограму. Це підвищить ефективність бізнесу і задовольнить попит на наш продукт», – прокоментувала рішення Ірина Козлова, генеральний директор PepsiСo Україна.
Реалізація проекту ведеться згідно зі стратегією сталого розвитку «Відповідально до мети». Це передбачає забезпечення максимальної енергоефективності виробництв і мінімізацію впливу на навколишнє середовище. Проект передбачає спорудження локальної системи очистки стічних вод потужністю до 700 кубічних метрів води на добу. Система забезпечить повернення очищеної води з виробництва назад в екосистему і дозволить нейтралізувати вплив виробництва на екологію.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав приблизно 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяють PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «ХрусТeam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
Попереджувальна заява PepsiCo
Прогнозні заяви, наведені в цьому релізі про «перспективи розвитку компанії», ґрунтуються на наявній у нас на даний момент інформації, оперативних фінансових планах і перспективних оцінках майбутніх подій і тенденцій. Прогнозні заяви за своєю природою спричиняють ризики і невизначеність. Стосовно інформації щодо цих та інших можливих факторів, які можуть призвести до того, що реальні події або результати PepsiCo будуть істотно відрізнятися від наших очікувань, будь ласка, звертайтеся до документів, які є в розпорядженні Комісії з цінних паперів і біржових операцій, у тому числі до останнього щорічного звіту за формою 10-K і наступних звітів за формами 10-Q і 8-К. Ми попереджуємо інвесторів про те, що їм не слід надмірно довіряти таким прогнозним заявами, які є дійсними тільки в день їхнього оприлюднення. Ми не беремо на себе зобов’язань щодо редагування будь-яких прогнозних заяв, а саме внесення в них нової інформації, майбутніх подій тощо.