Що варто знати перед тим, як розпочати зовнішню діяльність, які виклики ставить світова економіка перед виробниками та що потрібно засвоїти експортеру, враховуючи досвід кращих компаній-гравців зовнішніх ринків розкажуть спікери конференції «Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі», яка відбудеться у Києві 19-го лютого 2020 року о 12.00 (МВЦ, Броварський пр-т 15, конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А) в рамках виставки «АгроВесна-2020».
Захід проводить агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019).
«Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля. Які саме? Про це і поговоримо під час конференції»,- говорить Ольга Трофімцева.
Читати також: Як малому фермеру досягти експортного піку з переробленою продукцією на ринку ЄС?
«Сьогодні світ стає дедалі відкритішим – в ньому все більше стираються кордони, відбуваються процеси технологічного та наукового обміну. Ще більше прискорює цей процес трансгранична інтернет-торгівля.
Чого очікують іноземні партнери від українських контрагентів? Як адаптувати продукти під клієнтів на зовнішніх ринках? Під час конференції ми об’єднаємо різних учасників світового агроринку, щоб знайти нові рішення збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам», – зазначає засновниця агромедіа-агенції Sapienza, фахівець з управління репутацією та агромаркетингу Катерина Звєрєва.
«Перші питання, які виникають на початку будь-якого експорту – це ЩО та КУДИ продавати так, щоб було вигідно. Як знайти відповіді на ці питання? Спитати у професійних аналітиків? Але вартість їх послуг може перевищити межі розумного. Ризикнути й розпочати пробні поставки інтуїтивно?
Але ціна помилки може виявитись ще вищою…Ми готові поділитися практичним досвідом з вивчення експортних ринків для примноження Ваших прибутків під час конференції»,- говорить Андрій Панкратов, аналітик аграрних ринків, консультант Продовольчих та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).
«Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки. Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції, зазначає засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.
Також на конференції будуть розглядатися такі важливі для аграріїв теми як ураження товарних посівів паразитами. Зокрема, соняшниковим вовчком, що звісно не може не хвилювати аграріїв у контексті подальшої конкурентоспроможності їх продукції на експортних ринках. Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим буде присвячено виступ директора компанії «Євросем» Дмитра Шацмана:
«При ураженні рослин соняшнику вовчком також сповільнюється їх зростання і розвиток, що, у свою чергу, призводить до значних втрат урожаю. Крім того, листя соняшнику в’януть і никнуть у результаті дефіциту води, через деякий час вони жовтіють. Все це обумовлює актуальність питання боротьби з паразитом та спонукає шукати способи боротьби з ним агровиробників в усьому світі, зокрема, й на європейському континенті»,- говорить Дмитро Шацман.
Конференція складається з 4-х блоків:
- Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
- Нові ринки для українського виробника;
- Міжнародний досвід країн-лідерів;
- + Інтерактивний блок.
Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.
Пройти реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>
Місце проведення:
МВЦ, Броварський пр-т, 15, Київ
конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А
Початок реєстрації о 12:00
Час проведення: 12:30–16:00
Інформаційні партнери заходу: EastFruit, UkraineFood.org, SEEDS.org.ua, Agri-Gator, Агроіндустрія, УНН, Агроперспектива, Drone.UA, MedushA, Сироман/Craft Cheese
З’ясувати питання та подробиці відносно конференції Ви зможете у організаторів за телефоном +380 63 104 53 37, +38 099 737 17 92