У Києві з 27 по 28 листопада 2019 року відбулась ІІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo 2019. Основна увага цього року була спрямована на В2В та експорт української продукції.
Міжнародна подія зібрала на одному майданчику 158 експонентів, 3859 відвідувачів та 460 іноземних закупівельників із понад 60 країн світу.
Організатором виставки виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB) за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Єдиний в Україні «продовольчий хаб» представив бізнес-відвідувачам широку лінійку продукції від виробників продовольчих товарів, серед яких: м’ясо та вироби з нього, молоко й молочні продукти, кондитерські і хлібобулочні вироби, бакалія, риба, морепродукти, овочі та фрукти, олієжирова продукція, алкогольні й безалкогольні напої, мед і багато іншого. Також були представлені постачальники обладнання та технологій для харчової промисловості.
Тож кожен із відвідувачів мав змогу знайти потрібних партнерів.
На одному майданчику вдалося зібрати провідних вітчизняних виробників харчових продуктів і напоїв, керівників та топ-менеджерів у сегменті HoReCa й рітейлу, українських дистриб’юторів, іноземних імпортерів і трейдерів, а також постачальників обладнання та технологій для харчової промисловості.
Протягом дводенного B2B марафону українські виробники мали змогу заявити ринку про себе, презентувати свій продукт цільовій аудиторії та розширити ринки збуту. До того ж кожен учасник мав можливість провести переговори з потенційними партнерами, укласти вигідні контракти, налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки.
Ділова програма виставки включала в себе 8 бізнес-заходів: «М’ясний бізнес 2019», «Milk Processing 2019», «Бакалія 2018», «VII Українсько-німецький форум харчових продуктів», «Confectionery & Bakery 2019», «Fruits, Berries & Vegetables 2019», «Експорт олії з України 2019» та новинка цього року – конференція «Drinks». Учасники заходів отримували цінну інформацію від кращих українських та міжнародних експертів галузі для розвитку свого бізнесу й реалізації амбітних експортних цілей.
Значний ажіотаж викликала B2B зустріч, яку було спеціально організовано для представників кондитерської галузі у другий день виставки Ukrainian Food Expo 2019: на ній зібралося понад 20 українських виробників кондитерських виробів. Кожен з них мав змогу особисто поспілкуватись із іноземними закупівельниками, презентувати їм свою компанію та продукт, домовитись про співпрацю і в майбутньому почати постачати до них свою продукцію.
Подібні заходи є чудовою можливістю для українських виробників відкрити для себе нові ринки збуту й зав’язати тісні ділові відносини.
Ukrainian Food Expo —це можливість для українських виробників популяризувати свою продукцію «Made In Ukraine» на вітчизняному і міжнародному ринках, знайти надійних бізнес-партнерів та підписати вигідні умови про співпрацю.
Протягом активних і плідних двох днів захід довів, що українська продукція дедалі популярнішою та затребуваною на світовому ринку. На цьому не зупиняємось, ламаємо стереотипи і продовжуємо відкривати всьому світу якісну українську продукцію!