Ситуація на ринку молокопродуктів стабілізувалася

0
Bottle of milk, glass and cheese over wooden background.

Поточну ситуацію на українському ринку свіжих молокопродуктів можна назвати умовно стабільною. Більшість провідних виробників збільшили випуск до рівня реального попиту.

Про це повідомляють в ІНФАГРО.

Водночас попит перестає зростати через зниження платоспроможності населення в умовах війни, тож при подальшому збільшенні випуску стимулювати продажі доведеться за рахунок стабільної ціни або повернення до масових акцій.

Зазначається, що такі маркетингові кроки зараз можуть дозволити собі не всі оператори. Та й самі мережі приділяють менше уваги подібним інструментам – не вистачає кадрового ресурсу. Більше того, в умовах подальшого здорожчання логістики деякі компанії мають намір і далі збільшувати ціни, навіть якщо це призведе до зниження обсягу продажів.

Експерти прогнозують, що в травні випуск свіжих молокопродуктів буде лише на 17-20% нижчим порівняно з травнем минулого року. Це досить непоганий показник, враховуючи істотне скорочення кількості населення. У літні місяці випуск свіжих молочних продуктів навряд чи буде й далі зростати.

Провідні позиції на ринку свіжих молокопродуктів і далі будуть утримувати національні компанії.