У 2020 році як виробники, так і баєри торговельних мереж відчули дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачало суниці лісової, малини та ожини в упаковці, було мало пропозицій по чорній смородині та чорниці.
Про це розповів закупівельник напрямку «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук, пише agroportal.ua.
«Основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, у результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок», — пояснив він.
Як зазначив Кравчук, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.
«Перевага надається пакованій продукції. Тому у 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає експерт.
За його словами, основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара протягом усього сезону і регулярність поставок продукції.