Для перевезення зерна нового врожаю залізничним транспортом в Україні відкрито 209 станцій. Маршрутні відправки, які були затребувані минулого сезону, виявилися ефективним інструментом для швидкої доставки вантажу та мінімізації витрат “Укрзалізниці”.
Про це пише agronews.ua.
Вони особливо вигідні для компаній, що володіють як елеваторами в пунктах навантаження, так і переробними комплексами в портах. Учасникам ринку компанія пропонуватиме різні інструменти: графікові вантажні та маршрутні перевезення, ступінчасті маршрути та повагонні відправки.
АТ «Укрзалізниця» очікує, що зможе забезпечити перевезення залізничним транспортом 33 млн тонн зерна нового врожаю на експорт у 2020/21 МР, що складе 60% від очікуваного аналітиками показника – 70 млн тонн.
Як зазначають у прес-службі УЗ, Основними напрямками перевезень зернових залізничним транспортом у наступному МР, як і в попередньому сезоні, залишаться перевезення через порти. Саме від їх пропускної та переробної здатності, а також від якісного планування перевезень залежить обсяг перевезень та обіг зерновозів.