Укрзалізниця затвердила новий договір з організації перевезення вантажів. Документ максимально відповідає інтересам учасників перевізного процесу й має вступити в дію з 1 липня 2020 року.
Про це пише Rail.insider.
Відповідно до проєкту договору:
- плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;
- списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;
- конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;
- конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;
- конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;
- збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;
- встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;
- уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;
- впроваджено контроль використання кодів платника.
Також з 1 жовтня Укрзалізниця:
- не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника;
- зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях;
- при розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.