Криза як нова можливість для експортерів горіхів

0
nuts

Нинішня криза може стати можливістю для українських експортерів горіхів, попит на які не знижується навіть у період рецесії.

Про це повідомив міжнародний консультант ІТС Джеймс Фітцпатрік, пише agroportal.ua.

“Виробники інгредієнтів говорять, що їм потрібні коротші ланцюги постачань. Безумовно, це прекрасна можливість для українських експортерів – географічна близькість до ринків, зокрема Західної Європи. При цьому треба враховувати, що нинішня криза вплине на стандарти харчової безпеки – вони посиляться і більш жорстоко контролюватимуться. Для європейських покупців дуже важливими аспектами стануть дотримання безпеки продуктів харчування, надійність і умови постачань, захист бренду”, – зазначив Джеймс Фітцпатрік.

Відповідно до його слів, залучення в процес збору урожаю великої кількості людей несе загрозу для врожаю. А якщо станеться друга хвиля коронавірусу, яку прогнозують на жовтень-грудень, це значно відобразиться на зборі урожаю й на попиті.

“Економічна криза, яка також прогнозується, буде складним періодом. Проте, як показують ситуації минулих років,у період рецесії попит на горіхи не знижується. Якщо згадати економічну кризу 2008-2009 років, попит на горіхи в той час був досить високим”, – зазначив експерт.

Він прогнозує зростання попиту на всі види горіхів. Про це говорять і представники торгових мереж, відмічаючи, що популярними ці продукти будуть у формі снеків та в якості інгредієнтів для кондитерських виробів.

“Зараз пріоритети покупців зміщуються на більш корисні продукти харчування, і цьому допомагають різні дослідження та звіти, які говорять про користь вживання горіхів”, – відмітив Джеймс Фітцпатрік.