У 2020 році Україні треба буде захищати й розширювати зайняті українським зерном позиції на ринках Азії і Африки, а також конкурувати з російською соняшниковою олією на ринках Індії та Китаю. Вирішення цих завдань спирається на стабільне зростання аграрного виробництва України.
Про це у своєму інтерв’ю сказав гендиректор компанії УкрАгроКонсалт Сергій Феофілов, пише Latifundist.
Згідно з його слів, новий рік буде непростим для українських експортерів.
Підсумовуючи 2019 рік, пан Сергій виділив зростання експортної виручки.
«Тільки за перші три квартали 2019 року експорт трьох основних зернових культур (пшениця, ячмінь, кукурудза) приніс в Україну валюту на суму $ 6,8 млрд, що на 43% перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Україна в минулому році збільшила відвантаження пшениці на ринки Азії та Африки, а також кукурудзи в Європу і Китай, поставила новий рекорд експорту соняшникової олії», – розповів Феофілов.
Проте аналіз УкрАгроКонсалт показує, що фізичні обсяги експорту зростають набагато швидше, якщо порівнювати зі збільшенням валютної виручки. Україна залишається величезним давальницьким цехом, адже сюди вливаються МТР, виробляється зернова і олійна сировина, яка потім переробляється в інших країнах, де і залишається основна маржа.
За матеріалом UkraineFood.org