Хто проти введення мита на імпорт палива?

0

Запровадження мита на імпорт палива призведе до втрати Україною значних коштів, як внаслідок зростання цін на паливо, так і зростання вартості супутніх товарів та послуг, собівартість яких залежить від цін на пальне.

Про це йдеться у листі Української зернової асоціації до прем’єр-міністра України Олексія Гончарука, пише apk-inform.

УЗА навела статистику, яка свідчить про відсутність підстав для початку антисубсидиційного розслідування щодо імпорту дизпалива в Україну.

Зазначають, що частка російського дизельного палива у поставках на ринок України знизилася до 36% у 2019 році проти 42% у 2018 р. Водночас частка української продукції збільшилася з 11% до 12%. Загалом поставки російського дизельного палива на внутрішній ринок України у 2019 році зменшилися на 8% – до 2,5 млн тонн.

Крім цього, у 2019 році внутрішнє виробництво дизельного палива збільшилося на 10% – до 0,81 млн тонн.

Зменшення частки російського дизельного палива на ринку України до 36% тільки частково відображає тенденцію, яка намітилася з серпня 2019 року, коли запровадили акциз на російське дизпаливо, яке поставляється трубопроводами. Якщо у січні-липні 2019 року частка російського дизпалива складала 44%, то вже у серпні-жовтні того ж року – 20%. Це свідчить про подальше зниження поставок російського дизпалива на український ринок.