Участь у міжнародних виставках як один з основних інструментів для популяризації органічної олії на зовнішніх ринках обрала дся себе компанія “Укролія”.
“Участь у міжнародних виставках служить важливим іміджевим кроком, адже ми демоструємо світу наше прагнення поєднати екологічність, прозорість та людяність, як стиль життя компанії «Укролія», – повідомляють в прес-службі компанії.
У компанії визначили найперспективніші ринки збуту української органічної соняшникової олії.
З огляду на високу зацікавленість у співпраці та беручи до уваги той факт, що Франція є однією з країн, де є високий попит на органічні рослинні олії, компанією відвантажила до цієї країни першу в історії «Укролії» партію високоолеїнової органічної нерафінованої олії.
Наявність у компанії сертифікату органічності США – NOP – збільшує її експортні можливості та відкриває ринки США й Канади для реалізації органічної продукції.
“Вже в березні 2019 року ми відвантажили першу партію (із загального обсягу замовлення – 400 тонн) органічної високоолеїнової соняшникової олії для партнерів з США”, – зазначають у компанії.
Також великі перспективи “Укролія” вбачає в китайському ринку.
“За даними Organic Trade Association, до п’ятірки найпопулярніших органічних продуктів Китаю входять: свіже молоко (37 %), рослинна олія (35 %), свинина (33 %), яловичина (26 %) і курка (26 %).
Для «Укролії» інтерес в даному напрямку викликаний новими можливостями для розширення географії збуту і кількості потенційних покупців органічної продукції”, – повідомиляють у прес-службі компанії.
Інтерес до ринку В’єтнаму, перш за все, пояснюють тим, що на початку 2017 року Асоціація органічного сільського господарства В’єтнаму розпочала активну політику пропаганди щодо попиту на органічну продукцію. Урядові й державні установи почали сприяти розвитку органічного сільського господарства та експорту органічної продукції.
“Ринок В’єтнаму не є новим напрямком для компанії «Укролія». Там у нас налагоджена робота з дистриб’юторами, а кінцеві споживачі вже добре знайомі з традиційною соняшниковою олією під ТМ «Диканька».
Тепер споживачі В’єтнаму знайомляться із українською органічною олією. Так нещодавно була відвантажена перша партія фасованої рафінованої органічної олії – GARNA organica (об’ємом 500 мл)”,- коментують у компанії.
При цьому в “Укролії” підкреслюють, що мотиви для покупки органічної продукції в різних країнах світу відрізняються. У США, наприклад, більшість споживачів купують органічні продукти харчування, тому що хочуть бути здоровими. У Європі, купуючи ці товари, споживачі більше піклуються про навколишнє середовище. А от у КНР та в інших країнах Азії з органічними продуктами пов’язують високу якість і безпечніше харчування.
Аби й далі налагоджувати зв’язки й поліпшувати зовнішньоторговельний оборот української органічної соняшникової олії треба:
- підвищувати обізнаність іноземних споживачів та дистриб’юторів;
- сприяти участі виробників і експортерів з України в міжнародних торговельних виставках;
- розробити освітню програму, орієнтовану на вивчення попиту на органічну соняшникову олію на міжнародному ринку;
- розробити рекламні кампаній з просування української органічної продукції;
- сприяти проведенню діалогу і співпраці між суб’єктами галузей (рослинництва і переробки продукції) і урядом, щоб домогтися державної підтримки скоординованими заходами, спрямованими на виробництво органічної продукції;
- успішно пройти міжнародну сертифікацію;
- вивчати міжнародну передову практику по модернізації підприємств;
- допомагати експортерам виходити на відповідні компанії вантажних перевезень.
За матеріалом UkraineFood.org