Чому українські пасічники не можуть масштабувати власний бізнес?

0

Українські пасічники не мають можливості масштабувати та розвивати свою справу. Медовий бізнес зростає органічно, але для того, щоб гідно давати раду викликам, які стоять перед виробниками, зростання занадто повільне.

Про це розповів власник компанії «Медові Брати» Дмитро Кушнір, пише agroportal.ua.

«Пасічникам потрібно інвестувати у виробництво, але ми не маємо доступу до фінансування на потрібному рівні. Є доступ до коштів, але на таких умовах, як пропонується ми не можемо скористатися цими пропозиціями», — сказав пан Дмитро.

Відповідно до його слів, інша проблема, яку відчувають українські пасічники — це українське законодавство. Адже для малих виробників воно обмежуюче.

«На сьогоднішній день для більшості бджолярів законодавство досить обмежуюче і не дає багатьох варіантів для імпровізації. Ми можемо продавати мед на базарі, заготівельникам, але на нашому рівні не реально працювати з рітейлом та експортувати. «Медові брати» хотіли б експортувати, хоч маємо невеликі об’єми, але я хотів би мати можливість продати 500-1000 кг меду закордон. Теоретично ця можливість є, а практично — вона відсутня», — зазначив Дмитро Кушнір.