Платформа «Українська товарна біржа часнику та цибулі» об’єднує фермерів, виробників і продавців даних видів продуктів та орієнтована на просування товару на міжнародні ринки, а також співпрацю з іншими подібними міжнародними ресурсами.
Про це повідомила керівниця проєктів ГС «Асоціація виробників та експортерів часнику» Юліанна Мусса, пише AgroPortal.ua.
«Для виробників і оптових покупців часнику та цибулі в Україні актуальне питання, де продати вирощену продукцію або купити потрібну кількість товару. В Україні є багато ресурсів, де можна продати та купити будь-яку продукцію, але переважно це багатопрофільні платформи. Тому «Асоціація виробників часнику України» створила спеціалізовану платформу для продажу та купівлі тільки часнику та цибулі. А також будь-яких продуктів, виготовлених із цих овочів», — розповіла експертка.
За її словами, «Українська товарна біржа часнику та цибулі» обладнана багаторівневою інформаційно-пошуковою системою, завдяки якій можна відсортувати потрібну продукцію та швидко зв’язатись із потрібним покупцем або продавцем. Також на сайті можна знайти потрібну інформацію про вирощування часнику та цибулі.
«На перший погляд, це базовий набір будь-якої торговельної платформи, але завдяки професіоналам, яким небайдужа галузь вирощування часнику та цибулі в Україні, платформа буде активно взаємодіяти зі схожими міжнародними платформами і ресурсами. І вже в недалекому майбутньому будь-який потенційний покупець часнику та цибулі, знаходячись у будь-якому куточку світу, ввівши запит у пошукову систему про намір купівлі часнику та цибулі в Україні на будь-якій іноземній мові, буде бачити безпосередньо пропозиції українських виробників та розміщати свою заявку. Платформа — це прямий шлях від виробника до покупця та навпаки», — вважає пані Юліанна.
Вона підкреслила, що «Українська товарна біржа часнику та цибулі» допоможе реалізовувати малим фермерам свою продукцію, дізнатись цінову політику ринку українського часнику.
«Займатися вирощуванням часнику на сьогодні — це непроста справа, тому до цього потрібно підходити дуже серйозно. На сьогодні є багато перешкод та проблем. І особливо не слід забувати про собівартість вирощування, порівнюючи процеси з міжнародними цінами, чи буде все ж перспективною така інвестиція. Питання риторичне», — зазначила Юліанна Мусса.