Зважений підхід до продажів забезпечив стабільність діяльності Corteva Agriscience в сезоні 2020

0

Забезпечення безпеки роботи команди, виведення на ринок нових продуктів, розрахованих на складні кліматичні умови, вдала мультиканальна мультибрендова стратегія продажів, а також акцент на програми навчання, агрономічну та фінансову підтримку клієнтів – керівники Corteva Agriscience розповіли про принципи роботи компанії в сезоні 2020 року, а також поділилися планами на 2021 рік.

«У непростих умовах минулого сезону ми зосередилися в першу чергу на здоров’ї та безпеці наших співробітників, підтримували клієнтів, забезпечуючи безперервність постачань та надаючи віддалені консультації, приділяли увагу громадам, в яких працюємо. Це в результаті дозволило нам максимізувати цінність для наших акціонерів і дотримуватися нашого призначення збагачувати життя тих, хто виробляє, та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь», – заявив керівник бізнесу Corteva Agriscience в Східній Європі Сергій Харін.

Серед вдалих новацій компанії він зазначив запуск мультиканальної мультибрендової стратегії продажів – початок прямих продажів фермерам насіння бренду Pioneer®, продовження реалізаціі насіння бренду Brevant™ та засобів захисту через  дистрибуційний канал.

2020 став для всіх фермерів України роком, який вимагав максимального застосування агрономічних знань та кмітливості, заявив керівник агрономічного відділу Corteva Agriscience Сергій Резніченко.

«Тривала весна з помірно низькими температурами, посушливий період на великій кількості територій України, збої в вегетації рослин призвели до негативних явищ у розвитку – наприклад, некрозам, філодіям, скиданню рядів», – розповів експерт. За його словами, збір врожаю запізнюється на 3-4 тижні, тобто вибір правильних гібридів для вирощування в регіонах істотно впливає на успіх. «В хороший рік всі гібриди дають непогані результати, а в посуху проявляють себе гібриди передової селекції, наприклад лінійки Optimum® AQUAMax®, які продемонстрували здатність давати стабільний врожай навіть у стресових умовах», – додав Резніченко.

Щоб продемонструвати фермерам процес правильного підбору гібридів та захисту рослин, у 2020 році Corteva Agriscience заклала 17 агрополігонов, у тому числі п’ять з розширеними дослідами по засобах захисту.

За даними аналізу Kynetec, Kleffmann Group, робота команди Corteva в сезоні 2019/2020 забезпечила частку ринку насіння кукурудзи 20% і частку ринку насіння соняшнику 15%. У цьому році компанія представила преміальну технологію обробки насіння LumiGen™, інноваційний гербіцид для соняшника Helianthex™ на основі молекули Arylex™ active, частка якого в своєму сегменті вже становить 3%, а також ряд комплексних маркетингових пропозицій, що поєднали насіння соняшника та фунгіцидний захист цієї культури, для українських сільгоспвиробників.

«Щоб забезпечити доступ фермерів до фінансування якісного насіння і засобів захисту в період кризи, в минулому сезоні компанія створила відділ фінансових рішень і запустила ряд ініціатив. За час роботи відділу в сезоні 2019/2020 вже нараховується близько 250 інструментів на загальну суму 2,4 мільярда гривень», – додав керівник відділу фінансових рішень і стратегічних проєктів Павло Матюша.

У наступному сезоні в компанії очікують подвоєння кількості інструментів. На сьогоднішній день пропозиції для клієнтів компанії включають програму вексельного фінансування під 1% на термін до дев’яти місяців, форвардне співробітництво із залученням трейдерів-партнерів, програму фінансових аграрних розписок, яка в перший рік досягла 17% від вартості всіх забезпечених інструментів. Індексне страхування вологості ґрунту, за словами експерта, також матиме популярність у клієнтів Corteva, беручи до уваги постійне збільшення посух.